belVita. Od insightu do konceptu marki

W 2012 roku z półek sklepowych zniknęła marka Lu Go! Zastąpiła ją belVita - choć funkcjonalność produktu pozostała niezmienna, znacznie zmodyfikowano sposób komunikacji i dotarcia do grupy docelowej. Zespół belVity skupił się na insightach konsumenckich i trendach rynkowych, które kształtują postawy odbiorców marki. A jest to szczególnie istotne, gdy o poranku większą popularnością niż ciastka, cieszą się kanapki i jajecznica z boczkiem.

belvita logo case

Od insightu do konceptu marki (tekst)

Przez lata na sklepowych półkach można było spotkać ciastka marki Lu Go! Nie cieszyły się one jednak powodzeniem wśród konsumentów. Marka belVita z nowym przekazem, sposobem komunikacji, miała trafić do szerszej grupy odbiorców i przekonać Polaków, że tradycyjny model śniadania można zastąpić zdecydowanie wygodniejszym i bardziej pożywnym posiłkiem.

Tagi: insight, trendy, rebraning, strategia, koncept marki, marka icoPobierz na dysk (PDF)

Od insightu do konceptu marki (film)

Film pokazuje wyzwania, przed jakimi zespół belVity musiał stanąć, wdrażając globalny koncept marki na rynek polski, w szczególności odwołując się do insightów konsumenckich.

Tagi: insight, trendy, rebraning, strategia, koncept marki, marka icoPobierz na dysk (MP4)

Odkrywanie insightów konsumenckich (film)

Czym jest insight konsumencki? Jakie ma znaczenie dla budowania konceptu marki? Jakie są metody odkrywania insightów?
Film odpowiada na te pytania, odwołując się do belVity.

Tagi: insight, grupa docelowa, badania jakościowe icoPobierz na dysk (MP4)

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "belVita. Od insightu do konceptu marki". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Zaloguj/Zarejestruj się

Tutor Manual

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "belVita. Od insightu do konceptu marki". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Tagi: insight, trendy, rebraning, strategia, koncept marki, marka icoPobierz na dysk (PDF)
Lista wszystkich case-ów