ASTOR. Inny wymiar konkurowania

Case study poświęcone źródłom przewagi konkurencyjnej, na przykładzie firmy ASTOR. Ta rodzinna firma – dziś stuosobowa organizacja, nagrodzona w konkursie Great Place to Work – od początku swojego istnienia opierała swoją strategię o tworzenie wartości dodanej.

logo Astor

Inny wymiar konkurowania. Case study (tekst)

Przykład polskiej firmy, która z powodzeniem konkuruje na rynku z globalnymi graczami. Case study podejmuje problem wyboru metod konkurowania na rynku B2B: od najbardziej podstawowych, jak cena czy jakość, po złożone, takie jak wiedza i relacje z klientami. W materiale poruszono też temat roli kultury organizacyjnej w procesie budowania przewagi rynkowej i sposobów jej pomiaru.

Tagi: strategia konkurencyjna, przewaga konkurencyjna, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, relacje,z klientami, rynek B2B, NPS icoPobierz na dysk (PDF)

Inny wymiar konkurowania. Case study (film)

Filmowa wersja case study poświęconego firmie ASTOR.
W filmie występują jako eksperci prof. Andrzej Jacek Blikle, dr Jacek Pogorzelski i Agnieszka Biegańska, a o projekcie opowiadają osoby zarządzające i pracownicy firmy ASTOR oraz jej klienci.

Tagi: strategia konkurencyjna, przewaga konkurencyjna, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, relacje,z klientami, rynek B2B, NPS icoPobierz na dysk (MP4)

Kultura organizacyjna w praktyce (film)

Skrócony film case study, poświęcony tematowi kultury organizacyjnej.
Czy inwestycja w pracowników i kulturę organizacyjną firmy może przekładać się na wyniki finansowe? Czy biznes oparty o wartości może przynosić zysk? Firma ASTOR jest przykładem, który pokazuje, że kultura organizacyjna to nie tylko idea, o której można przeczytać w podręcznikach zarządzania, ale skuteczna strategia biznesowa.

Tagi: strategia konkurencyjna, przewaga konkurencyjna, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, rynek B2 icoPobierz na dysk (MP4)

Jak mierzyć relacje z klientami? (film)

Skrócony film case study, poświęcony metodom pomiaru relacji z klientami.
Wiele firm twierdzi, że satysfakcja klienta jest ich najważniejszym celem. Mało które organizacje zadają sobie trud, by poszukiwać metod pomiaru jakości relacji z klientami. Na przykładzie firmy ASTOR prezentujemy sposoby pomiaru jakości relacji z klientami.

Tagi: strategia konkurencyjna, przewaga konkurencyjna, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, relacje z klientami, NPS, rynek B2B icoPobierz na dysk (MP4)

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "ASTOR. Inny wymiar konkurowania". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Zaloguj/Zarejestruj się

Tutor manual

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "ASTOR. Inny wymiar konkurowania". Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

icoPobierz na dysk (PDF)
Lista wszystkich case-ów