Case Studies

Tutaj prezentujemy nasze realizacje: studia przypadku w formie tekstowej i filmowej, oparte o przykłady prawdziwych firm, działających na polskim rynku. Nowe case studies publikujemy na bieżąco.

image

belVita. Od insightu do konceptu marki

Case study poświęcone jest budowaniu konceptu marki w oparciu o insighty konsumenckie na przykładzie belVity – marki pożywnych ciastek zbożowych.

Tagi: insight, marka, koncept marki, rebranding, FMCG, trendy rynkowe Zobacz materiały
image

Brand24. Monitoring głosu Internetu

Case study poświęcone jest marce Brand24 - liderowi na wśród narzędzi służących do monitorowania treści w sieci.

Tagi: Internet, startup, social media, technologia, monitoring, analityka internetowa, trendy, metody scenariuszowe, uwarunkowania rynkowe Zobacz materiały
image

PGT Healthcare. Strategia wzrostu

Case study poświęcone jest tworzeniu joint venture PGT HealthCare przez dwie znane marki - TEVA i Procter&Gamble.

Tagi: strategia wzrostu, alianse strategiczne, wiedza rynkowa, zarządzanie zmianą, joint venture, dopasowanie strategiczne, dopasowanie organizacyjne, rynek regulowany, organizacja ucząca się Zobacz materiały
image

mBank. Innowacje jutra

Case study poświęcone tworzeniu projektu Nowy mBank – jego uruchomienie w 2013 roku było jednym z najbardziej rewolucyjnych wydarzeń w świecie. Główne tematy: to proces tworzenia innowacji i źródła przewagi konkurencyjnej.

Tagi: innowacje, strategia konkurencyjna, strategia błękitnego oceanu, finanse, bank Zobacz materiały
image

BP. CSR w służbie marki

Case study poświęcone marce BP i jej działaniom na polskim rynku. Firma ta swą przewagę na rynku sieci paliw buduje w oparciu o reputację i pozytywne skojarzenia z marką. Służy temu między innymi długofalowa strategia CSR. Główne tematy: źródła przewagi konkurencyjnej i wyróżniki marki.

Tagi: marka, POP, POD, strategia konkurencyjna, CSR, odpowiedzialność społeczna, rynek paliwowy Zobacz materiały
image

ASTOR. Inny wymiar konkurowania

Case study poświęcone źródłom przewagi konkurencyjnej, na przykładzie firmy ASTOR. Ta rodzinna firma – dziś stuosobowa organizacja, nagrodzona w konkursie Great Place to Work – od początku swojego istnienia opierała swoją strategię o tworzenie wartości dodanej.

Tagi: strategia konkurencyjna, przewaga konkurencyjna, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, relacje,z klientami, rynek B2B, NPS Zobacz materiały
image

Poczta Polska. Nowe oblicze marki

Case study poświęcone rebrandingowi w Poczcie Polskiej, którego dokonano w 2013 roku – prawdopodobnie jednemu z najbardziej skomplikowanych procesów repozycjonowania marki w ostatniej dekadzie w Polsce.

Tagi: repozycjonowanie, rebranding, analiza otoczenia, analiza PEST, analiza SWOT, strategia pozycjonowania, rynek usług pocztowych Zobacz materiały