20.02.2019

Kazachstan – kolejny przystanek szkolenia Marketing Excellence Program

Wielu mogłoby pomyśleć, że pojechaliśmy na wymarzone wakacje – wyborna kazachstańska kuchnia, szusowanie po stokach Shymbulaka czy niespieszne przechadzki po ulicach Almat. Jednak to tylko część tygodniowej sesji, którą mieliśmy okazję przeprowadzić dla naszych przyjaciół z firmy Polpharma.

 

Marketing Excellence Program by Polpharma

Sesja odbyła się w dniach 11-17 lutego 2019 w urokliwych Almatach – dawnej stolicy Kazachstanu. Uczestniczyły w niej osoby z Polski, Rosji, Kazachstanu, Uzbekistanu i Ukrainy, a wśród nich m.in. group product managerowie, marketing managerowie, country managerowie, brand managerowie czy strategic portfolio managerowie.

szkolenie marketingowe

Ten tygodniowy wyjazd był częścią większego projektu szkoleniowo-rozwojowego – Marketing Excellence Program by Polpharma, w ramach którego uczestnicy mierzą się z wiedzą poziomu 6 certyfikacji CIM i z trudem zdania egzaminów, dzięki któremu mają szansę zdobyć prestiżowy certyfikat Diploma in Professional Marketing.

Digital Strategy w Kazachstanie

Sesja w Kazachstanie skupiała się na tematyce modułu Digital Strategy i obejmowała takie zagadnienia, jak:

  • Digital Marketing Communication,
  • Neuromarketing,
  • Content Management,
  • Online Communities,
  • Digital Customer Behaviour,
  • Digital Trends and Future Technologies,
  • Digital Strategy – Analysis and Planning,
  • Digital Strategy – Methods and Tools.

kurs

Przede wszystkim więc sesja była kolejną sporą dawką wiedzy, którą przekazywali nasi wybitni trenerzy w składzie: prof. Robert Kozielski, dr Jacek Pogorzelski, dr Bartłomiej Kurzyk oraz Tadeusz Żórawski.

Ponadto, uczestnicy kontynuowali grę Marketplace prowadzoną przez Bartka Kurzyka oraz przygotowywali się do egzaminu z modułu Mastering Metrics pod opieką Roberta Kozielskiego.

Pierwsze egzaminacyjne sukcesy

Nie zabrakło również ogłoszenia wyników z pierwszego egzaminu – Strategic Marketing – do którego uczestnicy podchodzili w sesji egzaminacyjnej December 2018. Z radością możemy oznajmić, iż ich wysiłek przyniósł słodkie owoce – 15 z 17 osób ma już w kieszeni swój pierwszy CIM-owy dyplom – Award in Strategic Marketing.

Chwila relaksu między zajęciami

networking

Oczywiście chłonne wiedzy umysły nie poprzestały tylko na tematach biznesowo-marketingowych! Wieczorami intensywnie eksplorowaliśmy uroki Almat, a w środku sesji, podczas dnia wolnego, z radością szusowaliśmy po wspaniałym kazachstańskim stoku – Shymbulak.

integracja

Kolejna, ostatnia już sesja (z modułu Driving Innovation) odbędzie się w Polsce, choć dokładne miejsce pozostanie jeszcze przez chwilę tajemnicą.

Programy szkoleniowe dla firm

Jeśli Wy również chcielibyście zorganizować program szkoleniowo-rozwojowy w swojej firmie, koniecznie dajcie znać!

Donata Wilczewska
Email: dwilczewska@questus.pl
tel: 691-366-116