Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych dla takich marek jak m.in.: Bosch, LG Electronics, Telewizja Polska, Wolters Kluwer, Eva Minge, Morele.net, Targi Kielce, SOS Wioski Dziecięce, TAURON, Comarch czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Koordynuje pracą 70–osobowego zespołu, przygotowuje strategie e-marketingowe, strategie e-commerce oraz strategie e-PR. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie pomaga swoim Słuchaczom szkolić swój warsztat z zakresu Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience. Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”. Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach.