27.09.2018

Digital Diploma in Professional Marketing – startujemy!

digital diploma in professional marketing

Dynamicznie zmieniające się biznesowe środowisko nie pozwala nam stać w miejscu i unikać wszelkich zmian. Niezwykle szybki rozwój digital marketingu sprawił, że wszyscy współcześni marketerzy muszą podjąć kolejne duże wyzwanie i zmierzyć się zagadnieniami, które dotychczas były domeną specjalistów od cyfrowej rzeczywistości. Na szczęście mamy dla Was program szkoleniowy, który uzupełni wszelkie wiedzowe luki oraz rozwinie i uporządkuję obecną wiedzę z obszaru digital marketingu – już 19 października startujemy z 1. edycją Digital Diploma in Professional Marketing!

Program DDM – co to takiego?

Program Digital Diploma in Professional Marketing (DDM) to w telegraficznym skrócie – digital marketingowe rozwinięcie szkolenia Diploma in Professional Marketing. Oba programy posiadają akredytację The Chartered Institute of Marketing, oba dedykowane są marketerom z doświadczeniem w swojej profesji. Digital Diploma in Professional Marketing w większym stopniu koncentruje się jednak na cyfrowej rzeczywistości i uzupełnia treści programu DM od strony digital marketingowej.

Moduły tematyczne programu

Program Digital Diploma in Professional Marketing składa się z trzech modułów tematycznych:

Digital Strategy – rozwija umiejętności analizy cyfrowego środowiska, kreowania strategii digitalowej, jak również właściwych pomiarów i kontroli rezultatów.

Driving Digital Experience – koncentruje się na kreowaniu pozytywnych doświadczeń cyfrowego konsumenta, odkrywanie insightów i implementowanie innowacyjnych rozwiązań.

Mastering Digital Channels – pogłębiają tematykę integracji, selekcji i strategii kanałów online’owej komunikacji z klientem, skupia się również na zagadnieniach związanych z content managementem czy community managementem.

Ponadto uczestnicy programu biorą udział w:

Sesji inauguracyjnej: Strategic Marketing – ukierunkowanej na budowanie strategii oraz analizę mikro- i makroczynników, które mogą wpłynąć na aktywność marki w cyfrowym świecie.

Sesji końcowej: Future Technologies, Trends and Methods – obejmującej tematykę nowych technologii, scenariuszy przyszłości czy też szans i zagrożeń związanych z rozwojem digitalowego środowiska.

Jak wyglądają egzaminy?

Zdobycie certyfikatu Digital Diploma in Professional Mareting wymaga zdania egzaminów z wszystkich trzech modułów tematycznych. Na pocieszenie dodamy jednak, że wszystkie prace mają formę projektową – unikniecie stresu związanego z pisemnym egzaminem (tak, jak ma to miejsce na programie DM i bloku Strategic Marketing 🙂 Więcej informacji znajdziecie na podstronie dedykowanej egzaminom The Chartered Institute of Marketing.

Rekrutacja rozpoczęta!

Pierwsze zajęcia Digital Diploma in Professional Marketing odbędą się już 19 października w Warszawie. Jako że szkolenie cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno wśród absolwentów innych programów CIM, jak i osób spoza społeczności questus academy – przypominamy, że przy rekrutacji bierzemy pod uwagę kolejność zgłoszeń. Warto już dziś napisać do Ani Muskały i „zarezerwować” miejsce w szkoleniowej ławce! Możecie to zrobić:

Więcej informacji znajdziecie również na podstronach poświęconych nowemu programowi: https://questus.pl/cim/digital-diploma/

Oraz na stronie rekrutacyjnej: https://questus.pl/cim/rekrutacja-digital-diploma/

Do zobaczenia na zajęciach!