Projekt badawczy realizowany przez questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Londynie, największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w obszarze marketingu.

Badania stanowiące podstawę raportu są pierwszymi tego typu badaniami w Polsce, których celem jest określenie standardów prowadzenia działań marketingowych na rynku polskim oraz prognozy jego rozwoju w przyszłości. Pozwalają one na benchmarking własnych działań rynkowych, ocenę koniunktury marketingowej w Polsce. Identyfikację kluczowych kierunków i obszarów inwestycji marketingowych itp.

Efektem projektu będzie pierwsza na rynku polskim seria raportów dotyczących stanu polskiego marketingu, standardów prowadzenia działań rynkowych, kierunków rozwoju, koniunktury inwestycyjnej czy efektywności działania w świecie offline i digital.

Badanie prowadzone jest trzy razy w roku – maj, wrzesień, styczeń. Pierwsza fala badania miała miejsce w maju 2022. Badanie realizowane jest w formie ilościowej (CAWI) oraz jakościowej (IDI) na panelu ekspertów – profesjonalnych marketerów posiadających międzynarodowe kwalifikacje The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

Wykres 5





Wykres 2

Wykres Zbiorczy 16-21.

Wykres 3

Wykres 4

Wykres 7

Pełen raport jest do pobrania dla zarejestrowanych użytkowników.

ZALOGUJ/ZAREJESTRUJ SIĘ



Chcesz dowiedzieć się więcej o przygotowanych raportach?

Dagmara Mielczarek

Project Menager

722 220 400

Napisz do nas:



    * - Pola wymagane