Eksperci to menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem, reprezentujący najwyższe standardy działań marketingowych potwierdzone uznanymi na świecie kwalifikacjami The Chartered Institute of Marketing

Małgorzata Nowak

Medicover
Kierownik Działu Marketingu Usług Medycznych

Professional Diploma in Marketing 2015

Jest managerem i expertem z doświadczeniem w budowaniu i wdrażaniu kliento-centrycznych strategii marketingowych, oferty wartości (Value Proposition) oraz strategii zarządzania doświadczeniami klienta (Customer Experience) w odniesieniu do celów biznesowych organizacji. Ma ponad 12 letnie doświadczenie zawodowe, m.in.: w Medicover, LUX MED (gdzie przygotowywała i wdrażała kliento-centryczną strategię marketingową, definiowanie nowych produktów oraz projekty doświadczeń pacjentów dla rynku B2C i B2B, w T-Mobile Polska, (gdzie definiowała i rozwijała strategię rozwoju produktów i usług telekomunikacyjnych oraz wdrażała strategię Customer Experience z ramienia marketingu). Pracowała również jako szef marketingowych projektów consultingowych dla firm ubezpieczeniowych w firmie doradczej Innovatika. Z wykształcenia jest marketerem.Ukończyła Stanford University for Professional Development – “Innovation and entrepreneurship”oraz SGH studia podyplomowe “Strategie Marketingowe”. Prowadzi wykłady z obszaru Marketingu Strategicznego i nowoczesnych metodologii marek.

Jarosław Gracel

ASTOR
Prezes Zarządu

Professional Diploma in Marketing 2014

Absolwent kierunku Automatyka i Robotyka na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, specjalność: Informatyka w sterowaniu i zarządzaniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu „Zarządzania Produkcją” w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie oraz „Zarządzania Finansami Przedsiębiorstw” w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest także absolwentem programu „Professional Diploma in Marketing” brytyjskiego instytutu „The Chartered Institute of Marketing”. Od grudnia 2021 r. pełni funkcję prezesa zarządu firmy ASTOR. Wcześniej domeną jego działania w ASTOR był consulting techniczny i biznesowy w zakresie oprogramowania przemysłowego, zarządzanie projektami, zarządzanie marketingiem, a w ostatnich 5 latach rozwój firmowych inicjatyw związanych z Przemysłem 4.0. W latach 2016–2017 uczestniczył w pracach Zespołu Transformacji Przemysłu przy Ministerstwie Rozwoju. W 2018 r. wspólnie z zespołem DLAB i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii współtworzył model oceny dojrzałości firm w zakresie Przemysłu 4.0. Współtworzył koncepcję „Inżynier 4.0®”. Jest gościnnym wykładowcą Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej na programach MBA Digital Transformation oraz EMBA.

Włodzimierz Majer 

Business Consulting
Członek zarządu

Advenced Certificate in Marketing 2003

Specjalista z zakresu zarządzania i marketingu. Zarządzał marketingiem i sprzedażą w zagranicznych i polskich firmach.Współtworzył i wdrażał strategie rozwoju dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Brał udział w projektach tworzenia i realizacji  strategii  komunikacji marketingowych dla firm i samorządów. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach, posiada dyplom MBA, ukończył podyplomowe studia z zakresu zarządzania marketingowego na Uniwersytecie Łódzkim. Jest absolwentem podyplomowych studiów z zarządzania wartością w SGH w Warszawie. Ukończył  Akademię Strategicznego Przywództwa – ICAN Institute. Sporo  podróżuje i zwiedza – posiada od wczesnej dorosłości uprawnienia pilota wycieczek zagranicznych. Fotograf krajobrazowy – podróżuje w pogoni za ciekawymi pejzażami – ulubionym kierunkiem jest basen morza śródziemnego, szczególnie greckie wyspy. Zwiedził i obfotografował  45 wysp greckich. Preferuje rejsy dużymi wycieczkowcami – zaczynał na TSS Stefan Batory.

Rafał Borkowski

mBank
Zastępca Dyrektora Marketingu Bankowości Detalicznej

Professional Diploma in Marketing 2011

Jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży finansowej odpowiedzialnym za działania związane z komunikacją i budową marki skierowane do segmentu klienta młodego i zamożnego. Zarządza również programem rabatowym mOkazje.

Tomasz Zakrzewski

VELUX
Regional Manager

Diploma in Professional Marketing 2019

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ma 8-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w zarządzaniu siecią dystrybucji i kluczowymi klientami oraz 4-letnie doświadczenie w marketingu z ukierunkowaniem na trade marketing, rozwój nowych produktów, tworzenie strategii produktowych. Jest odpowiedzialny za rynek krajowy, a także rynki regionu CEE. Ma kwalifikacje w kierowaniu projektami interdyscyplinarnymi i międzynarodowymi.

Joanna Grzanecka

Yamaha Motor w Polsce,
Czechach i na Słowacji
Dyrektor marketingu

Diploma in Professional Marketing 2017

Odpowiedzialna za planowanie i egzekucję strategii marketingowych motocykli i skuterów, pojazdów ATV i Side by Side oraz sprzętu marine. Wierna koncepcji organizacji zorientowanej na klienta i skupiona na podnoszeniu jakości customer experience od lat łączy działania online i offline w celu budowania długotrwałych relacji z użytkownikami produktów marki Yamaha. Absolwentka The Chartered Institute of Marketing.

Dr inż. Michał Medowski

Reckitt
 DipM MCIM, Chartered Marketer Regionalny Dyrektor Marketingu PLEE

Diploma in Professional Marketing 2016

Od 1999 roku jest praktykiem marketingu. Prowadził ponad 30 marek w ponad 20 kategoriach w firmach takich jak Unilever, Kraft Foods, Mondelez, Reckitt. Obecnie pełni rolę Regionalnego Dyrektora Marketingu w Reckitt zarządzając działalnością marketingową firmy na rynkach Polski oraz Wschodniej Europy. Jest doktorem nauk społecznych, którego głównym obszarem zainteresowań naukowych jest zarządzanie portfelem marek oraz marketing oparty na dowodach (evidence-based marketing). Pierwszą część edukacji w zakresie marketingu odebrał na Politechnice Gdańskiej. Ukończył studia podyplomowe na SWPS (Psychologia Konsumenta, Praktyczna Psychologia Społeczna), a także ścieżkę edukacyjno-certyfikacyjną CIM. Od ponad 15 lat posiadacz tytułu Chartered Marketer. Członek American Marketing Association oraz The Chartered Institude of Marketing (MCIM).

Joanna Langer

Infobip
Senior Account Executive Manager

Diploma in Professional Marketing 2017

Joanna Langer od wielu lat związana jest z obszarem wykorzystywania najnowszej technologii do komunikacji z Klientami zarówno w kanałach tradycyjnych – offline’owych (np. zastosowanie systemów Digital Signage oraz narzędzi marketingu sensorycznego w branży Retail & Banking), jak również „digitalowych” (zastosowanie najnowocześniejszych kanałów komunikacji online w formie chatbotów, np w Google Business Messages,  Apple Business Chat, WhatsApp Biznes, RCS, Viber, Live Chat), współpracując przy tym z największymi spółkami w Polsce i za granicą. Była wielokrotnie prelegentką na najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konferencjach, m.in. we Francji: „Mapic Cannes Conference” oraz w Niemczech: „Euroshop Duesseldorf”. Na codzień jest pasjonatką neuromarketingu, psychologii zakupów, motoryzacji,  języków obcych i dalekich podróży.

Mateusz Czerniawski

Polfa Tarchomin
Digital & e-Commerce manager, Marketing i digital manager

Diploma in Professional Marketing 2021

Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu we wszystkich jego formach: marketingu cyfrowym, marketingu tradycyjnym i public relations w różnych sektorach: finansowym, farmaceutycznym i sportowym. Jest dumny ze zmiany specjalizacji z rzecznika prasowego banku na marketingowca. Uruchomił program marketingu cyfrowego Polfy Tarchomin obejmującego wszystkie media społecznościowe i witrynę eCommerce. Zdobył tytuł marketingowego zespołu roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2021 oraz wyróżnienie dla kampanii CSR OurPeopleRoundTheWorld – nagroda Brązowy Spinacz 2017. Zrealizował CSR-owy program darowizn w dobie Covid-80 dla ponad 90 instytucji w Polsce i za granicą w ciągu roku.

Mateusz Woźniak

headofmarketing.net
Head of Marketing Billennium S.A.

Diploma in Professional Marketing 2016

Jest certyfikowanym marketerem. Dzięki nieliniowej ścieżce kariery doświadczenia zawodowe zdobywane w różnych typach organizacji , sektorach w Polsce i na świecie na stanowiskach sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu pomagają Mateuszowi we wdrażaniu zorientowanych na biznes i holistycznych działań marketingowych. Jest absolwentem DIMAQ Professional, Full Member of Trend House — Innovation Ecosystem Clubhouse. 

Michał Chęcielewski

HP
Category Product Manager

Diploma in Professional Marketing 2021

Od 4 lat związany jest z HP, gdzie zdobywał cenne doświadczenie jako digital specialist, a następnie Marketing Manager. Obecnie pełni funkcję Category Product Managera odpowiedzialnego za kategorię produktową drukarek domowych oraz usług subskrypcyjnych. Wcześniej związany był z agencjami mediowymi, jak OMD Media Direction oraz Zenith Optimedia, gdzie współpracował z markami z branży FMCG.

Joanna Dec Galuk

Roca Polska i Roca Poolspa
Dyrektor Marketingu

Diploma in Professional Marketing 2018

Od 2011 roku pracuje w Grupie Roca. Obecnie jest odpowiedzialna za marketing marek Roca, Laufen i Poolspa w Polsce oraz za biuro Bespoke Solutions w Grupie. Ukończyła filologię angielską oraz informatykę w ekonomii. Pracowała dla kilku międzynarodowych firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. Od początku związana z zarządzaniem produktem, marketingiem i komunikacją.

Marianna Zbyryt

Credit Agricole Bank Polska
Dyrektor Strategicznych Projektów Marketingowych

Diploma in Professional Marketing 2017

Jest ekspertem marketingu strategicznego, socjologiem badań rynkowych, lektorem w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w możliwie najlepszym dopasowywaniu marki do rynku w oparciu o propozycję realnych wartości. Zarządza projektami kształtowania i mierzenia Customer Experience oraz wdrażaniem orientacji klientocentrycznej. W procesach decyzji marketingowych dotyczących tworzenia i utrzymania przewagi konkurencyjnej, zrozumienia świata konsumenta łączy dowody naukowe z praktycznymi.

Olaf Krynicki

Samsung
Dyrektor ds. Komunikacji

Diploma in Professional Marketing 2018

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w dziale Corporate Affairs w firmie Samsung. Od początku kariery jest związany z branżą nowych technologii.
W Ramach Stowarzyszenia Rada Reklamy, w którym jest członkiem Komisji Etyki Reklamy, współtworzył definicję greenwashingu, a także brał udział w pracach nad zapisami Kodeksu Etyki Reklamy dotyczących reklamy środowiskowej.
Członek Rady KiGEIT. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada także dyplomy ukończonych programów na London Business School, ICANN oraz International Public Affairs Academy.

Katarzyna Kalinowska

Bayer
Category Manager

Diploma in Professional Marketing 2015

Marketing i Sprzedaż medyczna to są dwa jej żywioły w firmie Bayer.  Obecnie odpowiada za planowanie i wdrażanie  strategii marketingowej jednego z największych brandów leku w Polsce, z którego korzysta miesięcznie ponad 360 tysięcy pacjentów. Pandemia stworzyła dla niej nowe możliwości wdrożenia cyfryzacji marketingu. Dzięki pracy w korporacji ma dostęp do najnowszych rozwiązań, które testuje na lokalnym rynku. Jest absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ukończyła m.in. kurs ICAN Institute provided by Harvard Business Review.

Wojciech Bablok

Deloitte
Senior Manager 
Sustainability Consulting Central Europe

Professional Diploma in Marketing 2006

Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowych i digital marketingowych oraz sustainability marketing. Ma 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu i PR oraz knowledge management w branży finansowej i usług profesjonalnych. Obecnie w zespole Sustainability Consulting Central Europe w Deloitte odpowiada za koordynację aktywności marketingowych oraz planowanie, rozwój projektów oraz procesów knowledge management, a także business development w regionie Europy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jest tutorem modułu Digital Strategy w ramach egzaminów Diploma in Professional Marketing. Wcześniej związany był z branżą finansową. Przez 10 lat zarządzał obszarem marketingu i PR w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych SA (Grupa GE Capital) oraz w CERES Domu Inwestycyjnym SA. Pracował także w L’Oreal (trade marketing dla marek Vichy, La Roche-Posay). Karierę rozpoczynał w PwC (PricewaterhouseCoopers) w zespole marketingu Departamentu Podatków (Tax) realizując projekty z zakresu knowledge management i marketingu bezpośredniego. Prywatnie  jest ojcem 2 synów, fanem : twórczości Monty Pythona, chodzenia po górach, malarstwa dawnego, historii Europy. 

Marcin Morawski

Dell Technologies
Country Marketing Manager Poland

Diploma in Professional Marketing 2019

Charyzmatycznie zarządza programami marketingowymi Dell Technologies w Polsce. Wprowadza idee w życie. Wykorzystuje storytelling, koordynuje kreatywne, innowacyjne i personalizowane projekty marketingowe w nieustannie zmieniających się realiach biznesowych. Jest entuzjastą podejścia marketingowego opartego na opinii i zachowaniach klientów. Rozwija zespoły marketingowe, buduje i transformuje struktury działów marketingu w taki sposób, by były jak najlepiej dopasowane do pracy z zespołami sprzedaży. Propaguje podejście „revenue team”, tworząc nieformalne zespoły marketingowe i sprzedażowe, które wspólnie odpowiadają za zamierzony cel: sprzedaż i generowanie przychodu. Zawsze jest gotowy na nowe wyzwania. Działa z nastawieniem na osiągnięcie sukcesu. W ciągu 12 lat zdobył bogate doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami marketingowymi, pracując w firmach takich jak Toshiba, Tech Data oraz Dell Technologies. Jest założycielem społeczności liderów marketingu B2B w Polsce – CMO Insights. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Ukończył Harvard Business School, na którym kształcił się z dziedziny przywództwa i managementu oraz Columbia Business School, gdzie był uczestnikiem programu z zakresu budowania strategii marketingu B2B. Uczęszczał również do Said Business School University of Oxford. Prywatnie jest miłośnikiem filmów i seriali, gier komputerowych oraz sportów uprawianych na świeżym powietrzu – a w szczególności golfa.

Artur Manista 

Flying Bisons
Head of Growth I UX/UI Digital Consulting

Diploma in Professional Marketing 2018

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z branży komunikacji marketingowej, w których od ponad 15 lat pełni kluczowe, strategiczne funkcje. Pracował w Isobar, Agencji należącej do Dentsu Polska , gdzie sprawował funkcję Vice President for Business Development i odpowiadał za piony obsługi klientów, nowego biznesu oraz rozwój kompetencji związanych z  marketingiem sportowym. Przed połączeniem agencji interaktywnej Socializer z Isobar, jako COO i Business Development Director odpowiadał za współzarządzanie agencją Socializer jak i pozyskiwaniem nowego biznesu oraz zarządzaniem zespołami klienckimi.Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Flying Bisons, związany był z międzynarodowym holdingiem Cineworld Group , będącym właścicielem sieci Cinema City. Flying Bisons to niezależna firma będąca liderem na rynku UX/UI Digital Consulting. Wielką pasją Artura jest żeglarstwo. Jest Vice mistrzem świata w klasie Micro z 2010 r oraz zawodnikiem i medalistą wielu imprez regatowych na polskich i międzynarodowych akwenach żeglarskich.

Katarzyna Łapińska

Syngenta Polska
Marketing Manager Central Europe

Diploma in Professional Marketing 2018

Absolwentka SGGW oraz studiów podyplomowych na SGH na kierunku Marketing i Zarządzanie oraz programu CIM. Ma ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu komunikacją marketingową. Uczestniczyła między innymi w procesie rebrandingu Commercial Union na Aviva oraz odpowiadała za launch firmy Prudential na Polskim rynku. Od 2013 roku jest związana z firmą Syngenta Polska. Obecnie na stanowisku Marketing Managera odpowiada za portfolio oraz komunikację marketingową w krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia). 

Zuzanna Kubocz

Mondelez
Brand Manager

Diploma in Professional Marketing 2018

W marketingu jest od ponad 10 lat. Pierwsze kroki związane stawiała z event marketingiem m.in. w Red Bull’u. Kolejne lata to już Brand Marketing na markach takich jak Persil, Somat, a potem świat słodyczy. W Mondelez była odpowiedzialna za marki Halls, Oreo i Delicje. Miała szansę zajmować się nie tylko rynkiem polskim, ale również Czechami, Węgrami, Słowacją i Bałtykami. Zajmowanie się tą samą marką na różnych rynkach z różnymi budżetami i z różnej pozycji rynkowej to dla Zuzy największe wyzwanie ostatnich lat.

Dariusz Maciołek

BNP Paribas
CMO - dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego

Professional Diploma in Marketing 2007

Od ponad 3 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021.Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.

Agnieszka Rzepkowska

PZU
Dyrektor ds. komunikacji marketingowej

Diploma in Professional Marketing 2021

Komunikacją marketingową zawodowo zajmuje się od ponad 12 lat, wcześniej doświadczenie zdobywała w strukturach sprzedaży i zarządzania ofertą produktową. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej w PZU, gdzie odpowiada za strategię komunikacji marki, działania ATL, BTL, content marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz planowanie i zakup mediów. Wcześniej jako Brand Manager odpowiadała za komunikację marek TUI oraz Nationale – Nederlanden. Projekty, które realizowała i wspierała zdobywały nagrody w konkursach Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trend Awards, KTR.  Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku marketing i zarządzanie.

Agnieszka Michota

Bridgestone
Regional Manager Brand Marketing

Diploma in Professional Marketing 2022

Jest doświadczonym marketerem czerpiącym inspirację z różnych branż i marek – motoryzacja, technologie, telekomunikacja, napoje alkoholowe. Entuzjastka rynku internetowego. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych SGH. Jej wiedza i praktyka potwierdzona jest przez dyplomy CIM (ścieżka strategiczna i digital). Aktualnie specjalizuje się w kreowaniu i realizacji strategii brand marketingowych opartych na działaniach online w regionie Europy wschodniej w firmie Bridgestone. Zwolenniczka niestandardowych rozwiązań w komunikacji z konsumentem poprzez content wideo. W wolnym czasie jest nauczycielką jogi.   

Sylwia Molewska

Ecol-Group
Marketing Manager

Professional Diploma in Marketing 2013

Posiada wieloletnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu marketingiem i komunikacji marketingowej w sektorze B2B. Od 6 lata związana jest z Ecol-Group i Ecol-Unicon (branża ochrony wód), gdzie wdraża strategie marketingowe, stawiając na zielony, odpowiedzialny marketing. Pełni funkcję Prezesa Fundacji Biznes dla Klimatu – organizacji, która integruje biznes wokół praktycznego działania na rzecz ochrony klimatu i środowiska. Absolwentka podyplomowych studiów marketingowych na Politechnice Gdańskiej, magister kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Morskim w Gdyni.

dr Agata Pawłowska

Niezależny konsultant i przedsiębiorca

Diploma in Professional Marketing 2020

Z wykształcenia jest ekonomistką. Ukończyła podyplomowe studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej, gdzie obroniła również tytuł doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Od 2010 roku  wspiera polskie przedsiębiorstwa (MŚP) w zakresie marketingu strategicznego  i zarządzania. Ponad 4 lata współpracuje z Inkubatorami Przedsiębiorczości, w których udziela kompleksowego doradztwa biznesowego polskim „młodym” firmom. Wieloletni ekspert  zewnętrzny Komisji Europejskiej w zakresie ewaluacji programów promocyjnych i informacyjnych w ramach programu HORIZON 2020.

Izabela Mościcka

Bank Gospodarstwa Krajowego
Dyrektor departamentu komunikacji i zarządzania doświadczeniami klienta

Diploma in Professional Marketing 2020

Jest menedżerem z ponad 25-letnim doświadczeniem, z czego 20 lat spędził w sektorze bankowym. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej, korporacyjnej i kryzysowej, a od kilku lat także w CX. Zarządza obszarem komunikacji, CX, obsługą reklamacji i contact center. Wypracowuje i wdraża standardy jakości obsługi w kanałach zdalnych. Propaguje w banku prosty język i poprawność językową. Przez wiele lat wykładała na studiach podyplomowych „PR w praktyce” w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Odznaczona została przez Związek Banków Polskich medalem za szczególne zasługi w budowie i rozwoju sektora bankowego. Absolwentka handlu zagranicznego w SGH. Ukończyła również studia doktoranckie z finansów i zarządzania w SGH, studia podyplomowe marketingowe (questus – CIM Accredited Study & Exam Center), PR (Uniwersytet Warszawski) i z bankowości (SGH). Jest fanką psychologii i ekonomii behawioralnej.

Maciej Olczyk

Propharma
Założyciel i Prezes Zarządu

Diploma in Professional Marketing 2016

Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (magister), SWPS, SGGW, PAM Center UŁ oraz CIM (od 2019 roku). Od 15 lat rozwija własny biznes pod nazwą Propharma sp. z o.o..Wprowadził na rynek Polski nowozelandzkie Miody Manuka tworząc tę kategorię w Polsce. Zarządza marką dr Gaja i Allergika na rynku polskim. W swojej karierze pracował przez wiele lat w firmach dystrybucyjnych i farmaceutycznych w tym w działach badań, szkoleń i konsultingu. Był też trenerem sprzedaży. Do swoich osiągnięć zalicza zarówno założenia własnej firmy i przetrwanie z nią 15 lat , jak i wdrożenie szkoleń symulacyjnych na rynku farmaceutycznym oraz wieloletnią działalność w organizacji AIESEC. Interesuje się biznesem, inwestycjami oraz zdrowym, zrównoważonym trybem życia. Prywatnie mąż Magdy i tata Oliwki i Tymka, z którymi uwielbia spędzać czas.

Beata Czyrko

Salveo Poland
Dyrektor Marketingu

Professional Diploma in Marketing 2012

W sercu japonistka, w głowie marketerka z 15-letnim doświadczeniem pracy w branży farmaceutycznej. W ramach marketing mix 9P świadomie na pierwszym miejscu stawia People, czyli ludzi oraz Pasję. Z sukcesem promuje produkty, w które wierzy i których sama chciałaby używać.

Joanna Bojarojć

Appchance Group. i Center.ai
Marketing Manager

Diploma in Professional Marketing 2020

Od ponad 12 lat jest związana z marketingiem i sprzedażą. Doświadczenie zdobywała w takich branżach jak meblarstwo, szkolenia, rozwiązania IT.  Obecnie zawodowo związana jest z  software house Appchance i narzędziem Center.ai, w których odpowiada za działania marketingowe i sprzedażowe. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, a także moderatora Design Thinking. Pasjonatka nieustannego rozwoju swojego i innych. 

Tomasz Podgórski

MAIN (EIP Group)
Marketing Director

Diploma in Professional Marketing 2021

Od ponad 10 lat jest związany z marketingiem B2B, głównie w sektorze IT. Absolwent SGH. Jest praktykiem holistycznego podejścia do marketingu. Odpowiada za strategię marketingową i produktową w MAIN oraz doradza innym spółkom w EIP Group. Wspiera swoją żonę Joannę w rozwijaniu platformy Sensonauka.pl.

 

Łukasz Rojek

Niezależny konsultant i przedsiębiorca

Professional Diploma in Marketing 2011

Zarządza z sukcesem kategoriami produktowymi, liderskimi markami w swoich kategoriach (globalnymi i lokalnymi) oraz procesami rozwoju innowacji w liderskich firmach FMCG food&bev.: Lactalis Group (President, Galbani, Jovi), Nestlé (Nestlé Schöller, Kaktus), Maspex (Tymbark, Kubuś, Tiger Energy Drink, Lubella), Carlsberg Group (Carlsberg, Okocim, Harnaś).
Jego pasją w biznesie jest tworzenie oraz implementacja strategii marki oraz strategii komunikacji bazującej na unikalnym pozycjonowaniu oraz efektywnych kanałach komunikacji z konsumentem (ze szczególnym uwzględnieniem kanału digital).Interesuje się środowiskiem startup’owym. Wdraża metodologię lean startup do optymalizacji procesów rozwoju innowacji w korporacjach.Jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunkach Zarządzanie i Marketing Wydział Zarządzania AGH) oraz Fizyka Medyczna (Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH).

Patrycja Skopińska

Volkswagen Group Polska
Customer Experience & Lead Business Project Manager

Diploma in Professional Marketing 2020

Marketerka certyfikowana w obszarze brand buildingu i digital marketingu. Doświadczona w budowaniu strategii marketingowej, komunikacji, analizie zachowań konsumentów oraz maksymalizacji doświadczenia klienta poprzez budowanie efektywnych ścieżek konsumenckich zarówno w kanałach offline jak i online. Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój kluczowych programów wielomarkowych z obszaru data-driven business solutions, przygotowujących Grupę VW do modeli biznesowych przyszłości. Mentorka dla menedżerów wchodzących w obszar Salesforce i nowoczesnego zarzadzania CJ.

Katarzyna Walczak

Wakacje.pl
Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu

Professional Diploma in Marketing 2011

Ekspert w dziedzinie marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Absolwentka Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych The Chartered Institute of Marketing (CIM) oraz Advanced Leadership Program (ALP).
Do zespołu Wakacje.pl dołączyła w 2011 roku. Jako Dyrektor Marketingu i Public Relations odpowiada za strategię marketingową spółki, działania wizerunkowe i spójną komunikację marki Wakacje.pl. W swojej praktyce zawodowej realizuje projekty ogólnopolskie promujące firmę w mediach tradycyjnych i elektronicznych oraz koordynuje działania sieci salonów franczyzowych Wakacje.pl w zakresie marketingu na rynkach lokalnych. Bierze także udział w zakupie mediów na potrzeby kampanii wizerunkowych dla spółek z Holdingu Wirtualnej Polski. Jej innowacyjne podejście do działań marketingowych, wysokie kompetencje menedżerskie oraz wkład w zbudowanie siły i rozpoznawalności marki Wakacje.pl zaowocowały powołaniem w grudniu 2019 roku na stanowisko Członka Zarządu w Wakacje.pl.

Dr Michał Dębek

Try Evidence
Właściciel, Prezes

Diploma in Professional Marketing 2019

Doktor psychologii i certyfikowany marketer. Obecnie jest szefem Try Evidence – agencji analityczno-konsultingowej w branży gier wideo oraz doświadczonym badaczem i analitykiem jakościowym oraz ilościowym. Jest pochłonięty badaniem i odkrywaniem globalnych preferencji graczy, trendów w kulturze gamingowej oraz strategicznymi analizami rynku gier wideo dla producentów, wydawców i inwestorów branżowych z polski i zagranicy. Były adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uruchomił specjalizację Psychologia Konsumenta i przez lata nią kierował. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu w Techlandzie – jednym z czołowych polskich producentów gier wideo o międzynarodowej rozpoznawalności.

Chcesz dowiedzieć się więcej o przygotowanych raportach?

Dagmara Mielczarek

Project Manager

722 220 400

Napisz do nas:



    * - Pola wymagane