Eksperci to menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem, reprezentujący najwyższe standardy działań marketingowych potwierdzone uznanymi na świecie kwalifikacjami The Chartered Institute of Marketing

Specjalizuje się w marketingu internetowym (posiada certyfikat DIMAQ Professional). Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy w mediach (TVP, TVN), w branży farmaceutycznej (Pierre Fabre, Laboratoires Expanscience) oraz IT (Booksy). Aktualnie zarządza kilkuosobowym zespołem marketingu w Booksy, gdzie odpowiada za działania w obszarze B2C na polskim rynku.

Ekspert ds. marketingu i komunikacji. Pierwsze doświadczenia zdobywał jako dziennikarz Gazety Wyborczej (co zostało docenione m.in. nagrodą Ostre Pióro od Business Center Club). Kolejne etapy rozwoju to agencje interaktywne, a od paru lat na stałe obecny w branżach IT i logistyce. Związany zawodowo z softwarehouse Inovatica oraz mobilnymi robotami Inovatica AGV. Prywatnie pływa i żegluje, a gdy kibicuje to, szanując ŁKS, zdziera gardło dla Widzewa.

Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowych i digital marketingowych oraz sustainability marketing. Ma 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu i PR oraz knowledge management w branży finansowej i usług profesjonalnych. Obecnie w zespole Sustainability Consulting Central Europe w Deloitte odpowiada za koordynację aktywności marketingowych oraz planowanie, rozwój projektów oraz procesów knowledge management, a także business development w regionie Europy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wcześniej związany był z branżą finansową.

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku: Zarządzanie i Marketing oraz programu Executive MBA Dominican University Chicago na wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu. Od 18 lat związana z branżą farmaceutyczną w obszarze marketingu i sprzedaży. Obecnie Brand Manager w Qpharma, producenta i dystrybutora leków i suplementów diety.

Ekspert w zakresie rozwoju biznesu skoncentrowany na tworzeniu i wdrażaniu strategii firmy w obszarach marketingu, sprzedaży i rozwoju produktów, a także wieloletnich planów finansowych firmy. Zorientowany na cele, jasno definiuje priorytety i tworzy strategie, którą przekłada na realne działania. Doświadczenie zdobywał podczas kariery w instytucjach finansowych. Założyciel firmy Habarri.

Menadżer z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w międzynarodowych i polskich firmach: produkcyjnych, dystrybucyjnych oraz handlowych, działających w sektorze przemysłowym i budowlanym. Specjalizujący się w kreowaniu i implementowaniu polityki handlowej i strategii marketingowej firmy, zarządzaniu zespołami projektowymi oraz w budowaniu relacji biznesowych z firmami, z różnych gałęzi przemysłu, na rynku krajowym jak i zagranicznym.

Od wielu lat zajmuję się budowaniem i zarządzaniem markami FMCG – polskimi i międzynarodowymi. Odpowiadam za wprowadzenie i rozwój na polskim rynku słodyczy produktów ETi – tureckiego lidera kategorii, w szczególności marki Dare. W wolnych chwilach nałogowo czytam, w jeszcze wolniejszych żegluję.

Od ponad 12 lat związana z marketingiem i sprzedażą. Doświadczenie zdobywała w takich branżach jak meblarstwo, szkolenia, intralogistyka, rozwiązania IT. Obecnie pełni rolę Dyrektorki Marketingu w STILL Poland – lidera rozwiązań intralogistycznych. Absolwentka Diploma in Professional Marketing akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional a także moderatora Design Thinking. Pasjonatka nieustannego rozwoju swojego i innych.

Zaraz po studiach została stypendystką Akademii Liderów Rynku Kapitałowego, organizowanej przez Fundację 2065 im. Lesława A. Pagi i za jej pośrednictwem znalazła się najpierw w Biurze Strategii i Projektów PZU, a niedługo potem u zagranicznego konkurenta tej firmy – MetLife, który akurat wtedy przejął od AIG operacje Alico w EMEA. W MetLife spędziła ponad 11 lat pracując najpierw w Londynie, potem Nowym Jorku, Dubaju, a następnie w Polsce na stanowisku Kierownika ds. Operacji Marketingowych w EMEA (26 rynków). Od lutego 2022 r. kieruje marketingiem w firmie PolCard from Fiserv, która w Polsce jest liderem i pionierem w obszarze płatności bezgotówkowym.

Jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży finansowej odpowiedzialnym za działania związane z komunikacją i budową marki skierowane do segmentu klienta młodego i zamożnego. Zarządza również programem rabatowym mOkazje.

Dyrektor marketingu EY, od 2018 roku odpowiedzialny za strategie marki i działania komunikacyjne, media relations oraz aktywności Go-to-Market. Blisko 20-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu w sektorze usług profesjonalnych, consultingu oraz branży wydawniczej. Wcześniej odpowiedzialny m.in. za marketing oraz strategie i transformacje aktywności go-to-market w Wolters Kluwer w Polsce i regionie CE.

Ekspertka badań marketingowych i doradztwa marketingowego związana z branżą od ponad 20 lat. Jest doświadczonym badaczem i strategiem w zakresie pozycjonowania marek i firm, insightów i potrzeb konsumentów, koncepcji produktowych, koncepcji komunikacyjnych, UX i Customer Experience. Współpracowała z polskimi firmami z sektorów: ochrony zdrowia, FMCG, telekomunikacji, mediów, budownictwa, finansów, motoryzacji i energetyki. Absolwentka prestiżowego programu Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego.

Od 4 lat związany jest z HP, gdzie zdobywał cenne doświadczenie jako digital specialist, a następnie Marketing Manager. Obecnie pełni funkcję Category Product Managera odpowiedzialnego za kategorię produktową drukarek domowych oraz usług subskrypcyjnych. Wcześniej związany był z agencjami mediowymi, jak OMD Media Direction oraz Zenith Optimedia, gdzie współpracował z markami z branży FMCG.

Ekspertka PR, strateżka, od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Pracowała jako PR Manager i Konsultant dla międzynarodowych firm i agencji PR, m.in. Weber Shandwick, ale także dla PLL LOT czy Kancelarii Premiera. Od trzech lat wspiera działania Purpose Climate Lab w Polsce, a także rozwój polskich rozwiązań chmurowych w ramach Związku Polska Chmura. Specjalizuje się w projektach z zakresu ekologii, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz nowych technologii. Potrafi tworzyć wartościowe i długotrwałe relacje z liderami opinii i mediami, co wykorzystuje w procesie budowania wizerunku osób i marek.

Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu we wszystkich jego formach: marketingu cyfrowym, marketingu tradycyjnym i public relations w różnych sektorach: finansowym, farmaceutycznym i sportowym. Jest dumny ze zmiany specjalizacji z rzecznika prasowego banku na marketingowca. Uruchomił program marketingu cyfrowego Polfy Tarchomin obejmującego wszystkie media społecznościowe i witrynę eCommerce. Zdobył tytuł marketingowego zespołu roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2021 oraz wyróżnienie dla kampanii CSR OurPeopleRoundTheWorld – nagroda Brązowy Spinacz 2017. Zrealizował CSR-owy program darowizn w dobie Covid-80 dla ponad 90 instytucji w Polsce i za granicą w ciągu roku.

Ekspertka marketingu B2B z 10-letnim doświadczeniem. Swoją karierę rozpoczynała od stażów dziennikarskich, ale szybko zrozumiała, że woli „oglądać” biznes od środka, pracując w marketingu. Doświadczenie zdobywała w agencji marketingowej, firmach IT i branży mediowej, by finalnie trafić do consultingu. Odpowiedzialna za planowanie i egzekucję strategii marketingowych w Grupie OW (prawo, podatki, analizy finansowe, księgowość). Wspiera prawników i analityków w projektach z zakresu prawa marketingu, analiz biznesowych oraz ESG. Wierzy w pracę zespołową, analizę danych i podejście wielokanałowe w działaniach marketingowych. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej.

W sercu japonistka, w głowie marketerka z 15-letnim doświadczeniem pracy w branży farmaceutycznej. W ramach marketing mix 9P świadomie na pierwszym miejscu stawia People, czyli ludzi oraz Pasję. Z sukcesem promuje produkty, w które wierzy i których sama chciałaby używać.

Doktor psychologii i certyfikowany marketer. Obecnie jest szefem Try Evidence – agencji analityczno-konsultingowej w branży gier wideo oraz doświadczonym badaczem i analitykiem jakościowym oraz ilościowym. Jest pochłonięty badaniem i odkrywaniem globalnych preferencji graczy, trendów w kulturze gamingowej oraz strategicznymi analizami rynku gier wideo dla producentów, wydawców i inwestorów branżowych z polski i zagranicy. Były adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uruchomił specjalizację Psychologia Konsumenta i przez lata nią kierował.

Od 25 lat związana z branżą wydawniczą. Doświadczenie zdobywała najpierw jako redaktor naczelna w magazynach młodzieżowych i kobiecych, a następnie jako Editorial Manager of Eastern Europe w wydawnictwie De Agostini Polska. Jako dyrektor wydawnicza i członek zarządu PWN Wydawnictwo Szkolne była odpowiedzialna za opracowanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju wydawnictwa. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami wydawniczymi, marketingowymi i produkcyjnymi. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu pracy w różnych organizacjach i przy różnych projektach potrafi szybko budować zgrane zespoły działające zgodnie z filozofią Agile. Obecnie, w ramach programu „POWER Wiedza, edukacja, rozwój”, uczestniczy w kreowaniu nowoczesnych narzędzi edukacyjnych: e-materiałów oraz multimediów.

Strateg z 14-letnim doświadczenie w marketingu, strategiach konsumenckich i komunikacji. Doświadczenie zdobywał sieciowych agencjach reklamowych, konsultingu Wielkiej Czwórki, oraz w biznesie dla największych polskich i międzynarodowych marek. Obecnie członek zespołu Strategii Konsumenckich w Strategic Leadership Grupy Żabka.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu pracując dla marek motoryzacyjnych, takich jak Volkswagen czy SEAT&CUPRA obejmując stanowiska związane ze strategią, komunikacją marketingową oraz digitalizacją. Projekty, za które była odpowiedzialna zdobywały liczne nagrody branżowe w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej (Effie, Eventiada IPRA, MP Power czy Stevie Awards). Obecnie obejmuje stanowisko PR managera marki SEAT&CUPRA.

Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu i rozwoju marek. Pierwsze doświadczenia z marketingiem produktów FMCG zbierała w Bestfoods Polska S.A., następnie w Unilever Polska S.A. Krótka, ale intensywna praca w agencji reklamowej Tequila Polska pozwoliła spojrzeć na pracę z marką z zupełnie innej perspektywy. Obecnie kieruje Działem marketingu w Phytopharm Klęka S.A., gdzie odpowiadaza przygotowanie i egzekucję planów strategicznych i operacyjnych dla marek farmaceutycznych (OTC, FS, MD, Cosmetics) obecnych na rynku polskim.

Od 2011 roku pracuje w Grupie Roca. Obecnie jest odpowiedzialna za marketing marek Roca, Laufen i Poolspa w Polsce oraz za biuro Bespoke Solutions w Grupie. Ukończyła filologię angielską oraz informatykę w ekonomii. Pracowała dla kilku międzynarodowych firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. Od początku związana z zarządzaniem produktem, marketingiem i komunikacją.

Od 9 lat związana z marketingiem, doświadczenie zdobywała między innymi w takich firmach jak Stanley Black & Decker, Inc. oraz Bosh. Była odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla jednostki biznesowej Bosch MT w Polsce, Czechach i na Słowacji. Obecnie pełni funkcję regionalnego managera ds. marketingu w Signify. Anna jest osobą kreatywną, zorientowaną na budowanie wartościowych relacji biznesowych. Absolwentka studiów ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Wiedeńskiego.

Ekspert z zakresu tworzenia strategii komunikacji w mediach i kreowania doświadczeń z markami. W strategiach stawia na zrozumienie konsumenta, jego potrzeb i motywacji. Group Account Director w OMD jest odpowiedzialna za współpracę z klientami takimi jak: Mercedes-Benz Polska oraz CEE, UPC Polska, Warner Bros czy HP. Karierę rozpoczęła w MPG (obecnie HAVAS) pracując dla klientów z branży kosmetycznej, farmaceutycznej, a także realizując kampanie direct response dla sektora ubezpieczeń. Współpraca z Liberty Direct przy wprowadzeniu marki na rynek zaowocowała nagrodą Effie w kategorii Launch. Od 2010 roku jako Manager odpowiadała za obsługę i rozwój strategii komunikacji mediowej dla marek z portfolio L’Oreal Polska (Vichy, marki luksusowe). Wykładowczyni Podyplomowych Studiów Reklamy SGH.

Absolwent kierunku Automatyka i Robotyka na AGH w Krakowie. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Produkcją w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie oraz Zarządzania Finansami Przedsiębiorstw w ALK w Warszawie. Pełni funkcję prezesa zarządu firmy ASTOR. W latach 2016–2017 uczestniczył w pracach Zespołu Transformacji Przemysłu przy Ministerstwie Rozwoju. W 2018 r. wspólnie z zespołem DLAB i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii współtworzył model oceny dojrzałości firm w zakresie Przemysłu 4.0. Współtworzył koncepcję „Inżynier 4.0®”. Jest gościnnym wykładowcą Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej na programach MBA Digital Transformation oraz EMBA.

Od lat zbieram doświadczenie w obszarze Industry. Współpracując z lokalnymi oraz zagranicznymi producentami w szeroko rozumianych segmentach woodworkingu oraz assmebly . Moje kilkunastoletnie doświadczenie w produktach klejowych przekłada się na zrozumienie biznesu przemysłowego oraz jego rozwój. Prywatnie lubię sporty wodne oraz podróże razem z rodziną.

Odpowiedzialna za planowanie i egzekucję strategii marketingowych motocykli i skuterów, pojazdów ATV i Side by Side oraz sprzętu marine. Wierna koncepcji organizacji zorientowanej na klienta i skupiona na podnoszeniu jakości customer experience od lat łączy działania online i offline w celu budowania długotrwałych relacji z użytkownikami produktów marki Yamaha. Absolwentka The Chartered Institute of Marketing.

Ponad 15 letnie doświadczenie w bankowości cyfrowej. Digital native, fan mobilności, IoT i nowych technologii. Odpowiedzialny za biznes digital (mi.in. e-commerce, marketing cyfrowy, transformację cyfrową, strategię omnichannel, rozwój kanałów i innowacji oraz user experience). Z dużym wkładem w rozwój bankowości cyfrowej w Polsce – wdrożył wiele nagradzanych rozwiązań digital, które wyznaczały nowe standardy na rynku i zajmowały wiodące pozycje w światowych rankingach.

Absolwentka Lwowskiego Uniwersytetu Narodowego z tytułem Magistra Finansów Międzynarodowych. Managerka marketingu B2B i B2C z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynkach Europy, Ameryki i Azji. Na jej portfolio składa się doświadczenie w branży telewizyjnej, kosmetycznej i modowej, chemicznej, automotive i turystycznej. Miłośniczka brand- i content marketingu, autorka tekstów. Prowadzi szkolenia z Marketingu B2B. Posługuje się zawodowo 5 językami.

Od 13 lat związana zawodowo z Grupą ORLEN. Doświadczenie zdobyła najpierw na stanowisku specjalisty w obszarze Sprzedaży, a następnie na stanowiskach menadżerskich w działach Marketingu i Zarządzania Ofertą. Współtworzyła takie marki jak QGAZ, Paliwa BAQ czy Ekoterm. Od 3 lat jest odpowiedzialna za kreowanie strategii marketingowej spółki ANWIL S.A. – jednego z największych i najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw chemicznych w Polsce. W 2022 jej Obszar przeprowadził rebranding wszystkich produktów ANWILU wprowadzając na rynek takie marki jak Anvistar czy Creovil. W swojej pracy stawia na działania, których celem jest wykorzystywanie synergii w Grupie ORLEN, tak aby jak najefektywniej wspierać sprzedaż.

Absolwetn trójmieskich uczelni: AWFiS, WSB oraz Politechniki. Od początku ścieżki zawodowej związany ze sprzedażą i marketingiem. Początkowo w branży finansowej, a od 7 lat związany z PORTA KMI Poland. Obecnie jako Head of Sales and Marketing for Export dba o rozwój marki i otwartość klientów na ponad 20 rynkach zagranicznych.

Doświadczona menedżerka z blisko 20-letnim stażem w obszarze ubezpieczeń, bankowości i opieki medycznej. W tym czasie, odpowiadała za obszary marketingu, doświadczeń klientów, innowacji oraz ubezpieczeń zdrowotnych. Zarządzała także spółką medyczną (PZU Zdrowie), nadzorując jednocześnie obszary IT, HR, sieci medycznej, jakości, PR, marketingu i strategii. Promotorka podejścia Customer/Patient Experience. Skupia się na budowaniu pozytywnych relacji z klientami i pacjentami, bo wierzy, że to one są kluczem do osiągania długofalowych sukcesów w biznesie.

Swoje 6-letnie doświadczenie zawodowe rozpoczęła w firmach consultingowych. Najpierw w Deloitte, a następnie w agencji badawczej Nielsen, w której zajmowała się przeprowadzaniem badań mediowych dla największych firm z branży FMCG. Aktualnie pracuje w firmie Reckitt, w której odpowiedzialna jest za digital marketing oraz badania konsumenckie.

Od 2008 roku związany z branżą marketingu i reklamy. Pierwsze doświadczenia zbierał w agencji reklamowej, by po 3 latach przejść do działu marketingu w branży FMCG. Pracował zarówno w firmach międzynarodowych jak i lokalnych. Obecnie pełni rolę Menedżera Marki w Intersnack Poland, gdzie odpowiada za przygotowanie i egzekucję planów strategicznych i operacyjnych dla powierzonej marki na rynku polskim. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Prezes zarządu grupy strategiczno-kreatywnej JAAQOB HOLDING™, wykładowca biznesu i komunikacji marketingowej na uczelni wyższej – ASBiRO, akredytowany trener w Brian Tracy International. Od 16 lat pomaga firmom budować skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe, które rozwijają biznes. Jego motto: “Pracuję dla znanych marek oraz firm, którym pomagam, aby stały się znane.”

Związany zawodowo z marketingiem od 2008. Doświadczenia zawodowe B2C zdobywane w FMCG (P&G, Kompania Piwowarska), branży elektronicznej (Samsung, Panasonic). Aktualnie związany od dłuższego czasu z firmą RS Components (B2B), gdzie zarządza strategią oraz działaniami marketingowymi w Europie Wschodniej.

Manadżer Marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu i rozwoju marek premium na rynkach polskim i Europy Środkowo-Wschodniej. Od 15 lat w branży zabawek, gdzie odpowiadała za działania marketingowe i rozwój marki LEGO; obecnie w Schleich GmbH odpowiadam za strategię marketingową w regionie EE i rozwój biznesu w Polsce i Czechach. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Marketing i Sprzedaż medyczna to są dwa jej żywioły w firmie Bayer. Obecnie odpowiada za planowanie i wdrażanie strategii marketingowej jednego z największych brandów leku w Polsce, z którego korzysta miesięcznie ponad 360 tysięcy pacjentów. Pandemia stworzyła dla niej nowe możliwości wdrożenia cyfryzacji marketingu. Dzięki pracy w korporacji ma dostęp do najnowszych rozwiązań, które testuje na lokalnym rynku. Jest absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ukończyła m.in. kurs ICAN Institute provided by Harvard Business Review.

Ponad 16 lat doświadczenia w branży farmaceutycznej. Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem, trade marketingiem i sprzedażą. Aktualnie zarządza obszarem asortymentu i promocji gdzie odpowiada za zapewnienie optymalnej oferty asortymentowej dla klientów B2B a także dopasowanej oferty promocyjnej. Zainteresowania zawodowe koncentrują się w obszarze marketingu, zarządzania zespołem a także szeroko rozumianym zarządzaniem projektami. Absolwentka UE w Katowicach na kierunku Zarządzanie i Marketing, Strategicznego Zarządzania Kategorią Produktową na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie a także Executive MBA na UE w Krakowie.

Socjolożka biznesu od kilkunastu lat zaangażowana w rozwijanie zrównoważonego rozwoju w Polsce. Autorka pierwszej na polskim rynku książki na temat współpracy biznesu z organizacjami pozarządowymi w ujęciu społecznej odpowiedzialności biznesu. Marta jest przekonana, że konsumenci odgrywają kluczową rolę w mobilizowaniu firm do transformacji firm w kierunku zrównoważonego rozwoju i stają się coraz ważniejszym – i świadomym – interesariuszem dla działów marketingu. W Deloitte odpowiada za budowanie strategii ESG, sektor consumer, specjalizuje się w branży fashion&beauty.

Ekspertka marketingu, od 2013 roku zarządzająca projektami marketingowymi, komunikacją i wizerunkiem marki. Obecnie pełni rolę Startup Relationship Managera w EY, wspierając rozwój polskich startupów. W organizacji Digital Experts Club odpowiada za rozwój wymiany wiedzy pomiędzy ekspertami digital marketingu i e-commerce.

Marketing manager w Nieruchomosci-online.pl z 10+ letnim doświadczeniem, wywodząca się ze digitalowego obszaru marketingu. Zarządza strategicznie i operacyjnie oraz tworzy struktury działu marketingu. Planuje i współtworzy projekty związane z rozwojem, marketingiem i brandingiem produktu. Daleko widzący analityk i organizator. Mocno empatyczny adwokat klienta, wspiera spojrzenie klientocentryczne i budowę przewagi konkurencyjnej w oparciu o wartości. Świetnie rozumiejąca biznes.

Farmaceuta, Product Manager, absolwent programu The Chartered Institute of Marketing (CIM). Od 2017 roku związany z marketingiem w branży farmaceutycznej. Doświadczenie w zarządzaniu markami OTC/OTX oraz Rx. Aktualnie zarządza markami Rx z obszaru kardiologicznego.

Obecnie w Metro AG pełni rolę dyrektora handlowego tzw. Twardej franszyzy. Wcześniej przez ponad 3,5 roku Dyrektor Biznesu Pozapaliwowego na Europę Środkowo-Wschodnią w Shell – była odpowiedzialna za budowanie i wdrażanie nowej strategii Convenience Retail na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Wraz z zespołem globalnym stworzyła nową submarkę Shell Cafe, która została przetestowana i obecnie jest wprowadzana na rynkach Shell. Przed dołączeniem do Shell między innymi przez 10 lat była związana z firmą AmRest, gdzie wdrażała i rozwijała w regionie CEE marki Starbucks Coffee i Pizza Hut. Jest absolwentką Executive MBA Poznań-Atlanta, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Wrocławskim.

Ekspert, związany z reklamą od początku lat 90. Pracował jako autor reklam w Radio Zet, a następnie w sieciowych agencjach reklamowych, jak: DMB&B Warszawa, McCANN-Erickson, Leo Burnett Warszawa i EURO RSCG Warsaw. W 2006 r. założył własną agencję reklamową Adwertajzing, której reklamy dla marek Braun, Duracell i Gillette emitowane były praktycznie na całym świecie. Od 2010 r. prowadził wiele projektów wykorzystujących zaawansowane rozwiązania informatyczne w branży reklamowej (m.in. Individeo – system do personalizacji treści reklam w czasie rzeczywistym na podstawie danych behawioralnych). Realizował kampanię wprowadzającą na rynek dla marek: Łaciate i Millennium, a także kampanię proszku Vizir „Białe na białym” oraz kampanii „Power in Action” marki Duracell uznanej za najefektywniejszą w całej jej historii. Współtworzył również strategię pozycjonowania dla marki LOTOS. Stworzony według jego konceptu projekt monitorowania treści publikowanych w Internecie (ABT Pulse) umożliwił firmie wejść do grona oficjalnych dostawców NATO. Od 2020 roku jest partnerem i CTO w firmie Optimaizer, oferującej narzędzia do automatycznej optymalizacji kampanii cyfrowych. Swoją pracę uzupełnia aktywnością dydaktyczną jako trener i wykładowca. Otrzymał dziesiątki nagród na festiwalach krajowych i zagranicznych, w tym pierwszego w historii Polski Lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

Strateg marki. Ukończył studia z Zarządzania Przestrzennego oraz studia Filozoficzne na UWM w Olsztynie. Pośrednik w obrocie nieruchomościami (nr lic. 16072). Ekspert rynku nieruchomości. Od ponad 15 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Bloger, autor książek z zakresu marketingu i personal brandingu. Specjalista w zakresie strategicznego zarządzania marką.

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w dziale Corporate Affairs w firmie Samsung. Od początku kariery jest związany z branżą nowych technologii.
W Ramach Stowarzyszenia Rada Reklamy, w którym jest członkiem Komisji Etyki Reklamy, współtworzył definicję greenwashingu, a także brał udział w pracach nad zapisami Kodeksu Etyki Reklamy dotyczących reklamy środowiskowej.
Członek Rady KiGEIT. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada także dyplomy ukończonych programów na London Business School, ICANN oraz International Public Affairs Academy.

W marketingu jest od ponad 10 lat. Pierwsze kroki związane stawiała z event marketingiem m.in. w Red Bull’u. Kolejne lata to już Brand Marketing na markach takich jak Persil, Somat, a potem świat słodyczy. W Mondelez była odpowiedzialna za marki Halls, Oreo i Delicje. Miała szansę zajmować się nie tylko rynkiem polskim, ale również Czechami, Węgrami, Słowacją i Bałtykami. Zajmowanie się tą samą marką na różnych rynkach z różnymi budżetami i z różnej pozycji rynkowej to dla Zuzy największe wyzwanie ostatnich lat.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Polsce. Przechodząc kolejno przez instytucje sektora publicznego oraz doradztwo strategiczne, swoje miejsce znalazł w branży handlu detalicznego. Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w branży retail, gdzie rozwija i wdraża rozwiązania omnichannel pracując na styku technologii i biznesu. Absolwent ekonomii na University of Warwick, studiował również na Uniwersytecie w Bremie oraz Uniwersytecie Łódzkim. Na co dzień jest zapalonym podróżnikiem, interesuje się geostrategią, literaturą reportażu i faktu oraz astrofizyką.

Pracownik naukowy Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym w szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań.

Od wielu lat związana jest z obszarem wykorzystywania najnowszej technologii do komunikacji z Klientami zarówno w kanałach tradycyjnych – offline’owych (np. zastosowanie systemów Digital Signage oraz narzędzi marketingu sensorycznego w branży Retail & Banking), jak również „digitalowych” (zastosowanie najnowocześniejszych kanałów komunikacji online w formie chatbotów, np. w Google Business Messages, Apple Business Chat, WhatsApp Biznes, RCS, Viber, Live Chat), współpracując przy tym z największymi spółkami w Polsce i za granicą. Była wielokrotnie prelegentką na najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konferencjach, m.in. we Francji: „Mapic Cannes Conference” oraz w Niemczech: „Euroshop Duesseldorf”.

Absolwentka SGGW oraz studiów podyplomowych na SGH na kierunku Marketing i Zarządzanie oraz programu CIM. Ma ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu komunikacją marketingową. Uczestniczyła między innymi w procesie rebrandingu Commercial Union na Aviva oraz odpowiadała za launch firmy Prudential na Polskim rynku. Od 2013 roku jest związana z firmą Syngenta Polska. Odpowiada za portfolio oraz komunikację marketingową w krajach Europy Centralnej.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Helsinki School of Economics. Od 15 lat zajmuje się marketingiem i kieruje działaniami marketingowymi. Zanim dołączył do Edgewell Personal Care zajmował stanowiska Brand i Trade Marketingowe w Colgate-Palmolive, Hasbro, Coca-Cola, Żywiec Zdrój i Accolade Wines. W Edgewell Personal Care odpowiada za budowanie i zarządzanie takimi markami jak Wilkinson Sword, Bulldog, Hawaiian Tropic i Cremo w 24 krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Zdobywca Bronze Effie Awards 2020 & Bronze Mixx Awards Europe 2021.

Posiada ponad 16-letni doświadczenie w biznesie OTC. Od 2003 roku jako Przedstawiciel Medyczny w Merck Sp. z o.o. odpowiadała za promocję portfela produktów OTC. W 2006 roku rozpoczęła pracę w warszawskiej centrali Merck Sp. z o.o., gdzie rozwijała swoje umiejętności zarządzania produktami najpierw jako Junior Product Manager odpowiedzialny m.in. za marki NASIVIN, STERMIAR, a następnie jako Product Manager odpowiedzialny za LACIDOFIL – największą markę w portfolio OTC. Od 2013 jako Brand Manager była odpowiedzialna za kategorię ALERGIA w USP Zdrowie. W listopadzie 2014 roku dołączyła do kadry kierowniczej Glenmark Pharmaceutical, gdzie tworzyła, a obecnie jako Head of Sales and Marketing zarządza Business Unitem z 40 osobowym zespołem i portfelem OTC & Rx wartym ponad 60 MPLN.

BNP Paribas CMO, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego
Od ponad 3 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021.Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl). Redaktor Prowadzący branżowego magazynu Online Marketing Polska. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing”.

Specjalista z zakresu zarządzania i marketingu. Zarządzał marketingiem i sprzedażą w zagranicznych i polskich firmach. Współtworzył i wdrażał strategie rozwoju dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Brał udział w projektach tworzenia i realizacji strategii komunikacji marketingowych dla firm i samorządów. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Katowicach, posiada dyplom MBA, ukończył podyplomowe studia z zakresu zarządzania marketingowego na Uniwersytecie Łódzkim. Jest absolwentem podyplomowych studiów z zarządzania wartością w SGH w Warszawie. Ukończył Akademię Strategicznego Przywództwa – ICAN Institute.

Marketingowiec z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w całościowym zarządzaniu marketingiem firm fmcg oraz handlu detalicznego. Pracował w firmach takich jak Wedel, Nestle, PepsiAmericas, Super-Pharm, Tchibo – zarówno w Polsce, jak i za granicą. Od pięciu lat Dyrektor Marketingu w Rossmann SDP.

Dyrektor marketingu z ponad 15 letnim, międzynarodowym doświadczeniem (UE, CEE, MENA), w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej, zarządzaniu projektami transformacyjnymi w obszarze e-commerce, digital i optymalizacyjnymi (budżety: >15 mln PLN), zespoły: 10-20 osób) w takich branżach jak: fashion, nowe technologie, retail, home-decor, produkcja. Od 3 lat realizuje się w marketingu B2B w branży technologicznej. Z wykształcenia filolog romański specjalizujący się w lingwistyce i terminologii. Współautor publikacji „Wybrane problemy terminologii francusko-polskiej oraz metod badań językoznawczych w tłumaczeniach”, adresowanej do lingwistów, prawników, filozofów i studentów, wydanej pod redakcją Doroty Śliwy z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Absolwent wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na SGH. Od początku kariery zawodowej związany z motoryzacyjnym rynkiem części zamiennych (aftermarket), na początku jako redaktor portalu MotoFocus, później jako specjalista do spraw PR i marketingu. Od 2011 roku właściciel agencji Automotive Public Relations obsługującej między innymi takich klientów jak Inter Cars SA, Brembo czy Valeo.

Lider E-commerce, od 6 lat związana z branżą Retail. Odpowiedzialna za realizację projektów budującym lojalność w kanałach online. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają klientowi proces zakupowy. W swojej pracy stawia na zrozumienie potrzeb nie tylko klienta, ale również współpracowników.

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z branży komunikacji marketingowej, w których od ponad 15 lat pełni kluczowe, strategiczne funkcje. Pracował w Isobar, Agencji należącej do Dentsu Polska, gdzie sprawował funkcję Vice President for Business Development i odpowiadał za piony obsługi klientów, nowego biznesu oraz rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Przed połączeniem agencji interaktywnej Socializer z Isobar, jako COO i Business Development Director odpowiadał za współzarządzanie agencją Socializer jak i pozyskiwaniem nowego biznesu oraz zarządzaniem zespołami klienckimi. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Flying Bisons, związany był z międzynarodowym holdingiem Cineworld Group , będącym właścicielem sieci Cinema City.

Kieruje marketingiem i komunikacją w Jet Line, która zajmuje się komunikacją out home w przestrzeni. Absolwentka polonistyki na UW ze specjalizacją językoznawstwo oraz podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN a także CSR w akademii Leona Koźmińskiego. Jest copywriterką, autorką kilkuset branżowych artykułów oraz wolontariuszką i wiceprezeską zarządu żeglarskiej Fundacji Rejs Odkrywców.

Praktyk marketingu od 1999 roku. Prowadził ponad 30 marek w ponad 20 kategoriach w firmach takich jak Unilever, Kraft Foods i Mondelez. Obecnie pełni rolę Regionalnego Dyrektora Marketingu w Reckitt zarządzając działalnością marketingową firmy na rynkach Polski oraz Wschodniej Europy. Jest doktorem nauk społecznych, którego głównym obszarem zainteresowań naukowych jest zarządzanie portfelem marek oraz marketing oparty na dowodach (evidence-based marketing). Pierwszą część edukacji w zakresie marketingu odebrał na Politechnice Gdańskiej. Ukończył studia podyplomowe na SWPS (Psychologia Konsumenta, Praktyczna Psychologia Społeczna). Od ponad 15 lat posiadacz tytułu Chartered Marketer. Członek American Marketing Association oraz The Chartered Institude of Marketing (MCIM).

Absolwentka The Polish Open University/ Oxford Brookes University, gdzie jako jedna z nielicznych osób 14 lat temu obroniła pracę MBA z zakresu neuromarketingu dowodząc, że emocje i podświadomość są kluczowymi czynnikami komunikacji marketingowo-sprzedażowej. Od 15 lat związana z międzynarodowymi korporacjami jak Zepter International, Studio Moderna gdzie zarządzała działami marketingu, tworząc omnichannelowe strategie komunikacji i kampanie pro-zdrowotne dla różnorodnych brandów i produktów lokalnie oraz międzynarodowo, jak Bioptron, Medolight, HyperLight Eyewear, Zepresso. Prowadziła także działania mające na celu integrację kanałów sprzedażowo- marketingowych wraz z odświeżeniem wizerunku marki MangoTV. Obecnie związana sektorem medycznym i firmą Medicover, gdzie w swoich działaniach skupiona jest głownie na obszarze digital i implementacji rozwiązań dla całej grupy, mających na celu holistyczne podejście do klienta.

Doświadczony moderator design thinking, praktyk w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów.

Jest doświadczonym marketerem czerpiącym inspirację z różnych branż i marek – motoryzacja, technologie, telekomunikacja, napoje alkoholowe. Entuzjastka rynku internetowego. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych SGH. Jej wiedza i praktyka potwierdzona jest przez dyplomy CIM (ścieżka strategiczna i digital). Aktualnie specjalizuje się w kreowaniu i realizacji strategii brand marketingowych opartych na działaniach online w regionie Europy wschodniej w firmie Bridgestone. Zwolenniczka niestandardowych rozwiązań w komunikacji z konsumentem poprzez content wideo. W wolnym czasie jest nauczycielką jogi.

Pracuje w branży kosmetycznej od 19 lat, od prawie 10 lat na stanowiskach kierowniczych. Jest ekspertem w R&D, NPD, produkcji oraz dystrybucji kosmetyków na rynkach UE. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Od kilku lat kieruje działaniami firmy Elfa Pharma na rynkach Polski, Słowacji, Czech. Absolwentka MBA Uniwersytetu Łódzkiego.

Posiada wieloletnie doświadczenie w strategicznym zarządzaniu marketingiem i komunikacji marketingowej w sektorze B2B. Od 6 lata związana jest z Ecol-Group i Ecol-Unicon (branża ochrony wód), gdzie wdraża strategie marketingowe, stawiając na zielony, odpowiedzialny marketing. Pełni funkcję Prezesa Fundacji Biznes dla Klimatu – organizacji, która integruje biznes wokół praktycznego działania na rzecz ochrony klimatu i środowiska. Absolwentka podyplomowych studiów marketingowych na Politechnice Gdańskiej, magister kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Morskim w Gdyni.

Marketing Lead oraz Content Manager pracujący dla klientów z branży IT oraz blockchain. Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z takimi firmami jak Propharma, Mondelez, Veolia, Alberty, Ecol-Unicon, OLX, ASTOR, Think Łódź, MIM Solutions, Ramp.Network czy Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu. Rozwija karierę akademicką kształcąc się jako doktorant w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego. Jego zainteresowania badawcze są zorientowane wokół content marketingu, ekonomii behawioralnej, psychologii poznawczej oraz strategii marketingowej.

Jest założycielem społeczności liderów marketingu B2B w Polsce – CMO Insights. Zarządza programami marketingowymi Dell Technologies w Polsce. Wykorzystuje storytelling, koordynuje kreatywne, innowacyjne i personalizowane projekty marketingowe w nieustannie zmieniających się realiach biznesowych. Jest entuzjastą podejścia marketingowego opartego na opinii i zachowaniach klientów. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Ukończył Harvard Business School, na którym kształcił się z dziedziny przywództwa i managementu oraz Columbia Business School, gdzie był uczestnikiem programu z zakresu budowania strategii marketingu B2B. Uczęszczał również do Said Business School University of Oxford.

Bank Gospodarstwa Krajowego Dyrektor Departamentu Komunikacji i Zarządzania Doświadczeniami Klienta
Menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem, z czego 20 lat spędziła w sektorze bankowym. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej, korporacyjnej i kryzysowej, a od kilku lat także w CX. Zarządza obszarem komunikacji, CX, obsługą reklamacji i contact center. Wypracowuje i wdraża standardy jakości obsługi w kanałach zdalnych. Propaguje w banku prosty język i poprawność językową. Przez wiele lat wykładała na studiach podyplomowych „PR w praktyce” w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Odznaczona została przez Związek Banków Polskich medalem za szczególne zasługi w budowie i rozwoju sektora bankowego.

W Grupie Selena od 8 lat jest związany z marketingiem globalnym, a od 3 lat kieruję międzynarodowym zespołem odpowiedzialnym za digitalizację działań marketingowych, w znacznej mierze skupiając się na aktywnościach z obszaru customer experience i customer data platform. Swoja przygodę z digitalem rozpoczął od certyfikacji DIMAQ Professional, następnie w 2022 roku zdał ostatni z trzech egzaminów w ramach programu Digital Diploma in Professional Marketing akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing. Prywatnie pasjonuję się zagadnieniami z obszaru digital transformation oraz motoryzacją, zaś inspirację znajduję w trakcie górskich wędrówek.

Manager i ekspert w budowaniu i wdrażaniu klientocentrycznych strategii marketingowych, oferty wartości oraz strategii zarządzania doświadczeniami klienta w odniesieniu do celów biznesowych organizacji. Ma ponad 12 letnie doświadczenie, m.in.: w Medicover, LUX MED (przygotowywała i wdrażała klientocentryczną strategię marketingową, definiowanie nowych produktów oraz projekty doświadczeń pacjentów dla rynku B2C i B2B), w T-Mobile Polska (definiowała i rozwijała strategię rozwoju produktów i usług telekomunikacyjnych oraz wdrażała strategię Customer Experience z ramienia marketingu). Pracowała jako szef marketingowych projektów consultingowych dla firm ubezpieczeniowych. Ukończyła Stanford University for Professional Development – “Innovation and entrepreneurship” oraz SGH studia podyplomowe “Strategie Marketingowe”.

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, SWPS, SGGW, PAM Center UŁ oraz CIM. Od 15 lat rozwija własny biznes pod nazwą Propharma. Wprowadził na rynek polski nowozelandzkie Miody Manuka tworząc tę kategorię w Polsce. Zarządza marką dr Gaja i Allergika na rynku polskim. Pracował w firmach dystrybucyjnych i farmaceutycznych w tym w działach badań, szkoleń i konsultingu. Był też trenerem sprzedaży. Do swoich osiągnięć zalicza założenie własnej firmy, wdrożenie szkoleń symulacyjnych na rynku farmaceutycznym oraz wieloletnią działalność w organizacji AIESEC. Interesuje się biznesem, inwestycjami oraz zdrowym, zrównoważonym trybem życia.

Menedżer i ekspert w branży krajowego transportu samochodowego osób. Menedżer z interdyscyplinarnym doświadczeniem w budowie i zarządzaniu strukturami organizacyjnymi różnej skali (start-up, korporacje i spółki z udziałem Skarbu Państwa). Posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą usług w sektorach B2B i B2C.

Z wykształcenia jest ekonomistką. Ukończyła podyplomowe studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej, gdzie obroniła również tytuł doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Od 2010 roku wspiera polskie przedsiębiorstwa (MŚP) w zakresie marketingu strategicznego i zarządzania. Ponad 4 lata współpracuje z Inkubatorami Przedsiębiorczości, w których udziela kompleksowego doradztwa biznesowego polskim „młodym” firmom. Wieloletni ekspert zewnętrzny Komisji Europejskiej w zakresie ewaluacji programów promocyjnych i informacyjnych w ramach programu HORIZON 2020.

Ekspert w zakresie komunikacji marketingowej z ponad 20- letnim doświadczeniem. Zwolennik łączenia różnych kanałów dotarcia do odbiorców- offline i online. Założyciel i zarządzający agencją Komunikator. Wykorzystuje wykształcenie dziennikarskie doradzając i tworząc strategie komunikacji, przekazy i teksty. Obecnie także współpracownik Uniwersytetu Opolskiego prowadzący zajęcia z zakresu kampanii w mediach społecznościowych na kierunku Public Relations.

Ekspert strategii produktowej i biznesu. Od ponad 10 lat związana z nowymi technologiami, pracując w firmach IT z rynkiem B2B. Przez lata pracowała jako strateg i manager w dużych i małych firmach. Była m.in. Analitykiem Strategicznym i Dyrektorem Marketingu Produktowego. Obecnie związana z branżą cybersecurity jako Product Manager w NASK-PIB. Na co dzień pomaga produktom digitalowym odkryć ich potencjał, dopasować je do potrzeb rynku oraz doradza jak utrzymać na nim zainteresowanie. Jej specjalizacja to strategia produktowa, modele biznesowe, segmentacja klientów, oferta wartości, a także eksperymenty i product discovery.

Od ponad 10 lat jest związany z marketingiem B2B, głównie w sektorze IT. Absolwent SGH. Jest praktykiem holistycznego podejścia do marketingu. Odpowiada za strategię marketingową i produktową w MAIN oraz doradza innym spółkom w EIP Group. Wspiera swoją żonę Joannę w rozwijaniu platformy Sensonauka.pl.

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Ukończył zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Certyfikowany neurobadacz. Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów.

Założyciel i CEO Funktional – agencji Strategic Branding & Digital członek zarzadu Pandruk. Posiada 15 lat doświadczenia w biznesie, ukończył m.in. Szkołę Strategii Marki SAR oraz Management ICAN Institute. Z zamiłowania strateg, człowiek z wizją, łączący perspektywę biznesową i marketingową z technologią.

Od 7 lat w marketingu w branży farmaceutycznej. Zajmuje się koordynowaniem pracy działu marketingu oraz zarządzaniem kilkunastoosobowym zespołem kreatywnym, prowadzi webinary i szkolenia dla farmaceutów. Wcześniej związana z branżą telekomunikacyjną i technologiczną w e-commerce Apple Premium Reseller oraz były Administrator Bezpieczeństwa Informacji w sieci salonów T-Mobile. Absolwentka The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Hewlett Packard Enterprise Manager Marketingu Regionalnego, Europa Centralno-Wschodnia, Turcja, Afryka
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Od wielu lat jest związana z branżą IT pracując na różnych stanowiskach związanych z zarządzaniem marketingiem B2B, zarządzaniem kategoriami produktów oraz biznesem wolumenowym. Obecnie kieruje międzynarodowym zespołem ekspertów implementując strategię marketingową HPE na różne rynki. Pasjonuje się najnowszymi trendami w technologii oraz ich wpływem na nasze życie, a także stale poszerza swoją wiedzę w zakresie marketingu strategicznego i cyfrowego. Jest ekspertem w obszarach marketingu B2B, tworzenia strategii generujących nowe strumienie biznesu oraz współpracy marketingu ze sprzedażą. Jest także doradcą dla firm z sektora SMB, mentorem dla młodych marketerów, a także założycielką stowarzyszenie Kobiety HPE Polska, które ma na celu wpieranie rozwoju kobiet w IT.

Zarządza z sukcesem kategoriami produktowymi, liderskimi markami (globalnymi i lokalnymi) oraz procesami rozwoju innowacji w liderskich firmach FMCG food&bev.: Lactalis Group, Nestlé, Maspex, Carlsberg Group.
Jego pasją w biznesie jest tworzenie oraz implementacja strategii marki oraz strategii komunikacji bazującej na unikalnym pozycjonowaniu oraz efektywnych kanałach komunikacji z konsumentem, szczególnie w obszarze digital. Interesuje się środowiskiem startup’owym. Wdraża metodologię lean startup do optymalizacji procesów rozwoju innowacji w korporacjach.

Dyrektor Generalna z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym i strategicznym. Ekspertka w budowaniu strategii biznesowych, zarządzaniu projektami transformacji oraz w tworzeniu silnego i kompetentnego zespołu menedżerskiego, zarówno w korporacjach, jak i prywatnych organizacjach w branży produkcyjnej FMCG (B2B, B2C) i dystrybucji. Filolog, socjolog, ekspert marketingu, coach. Absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz uzyskała tytuł Executive MBA Uniwersytetu w Nottingham. Ukończyła akredytowany przez ICF kurs coachingu „The Art and Science of Coaching”, uzyskując tytuł Erickson Certified Professional Coach.

Marketer z 15-letnim doświadczeniem w branżach FMCG oraz wyposażenia wnętrz. Zarządzała kategoriami produktowymi marek takich jak Nestle, Kamis, Cersanit. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie Brand and Digital Manager w La Lorraine Polska.

Z Mondial Assistance związany od 2011 roku, na początku jako kierownik działu marketingu i komunikacji, od maja 2014 roku dyrektor pionu sprzedaży i marketingu, a od stycznia 2022 prezes zarządu. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz ING Nationale-Nederlanden Polska. Absolwent London School of Public Relations.

Komunikacją marketingową zawodowo zajmuje się od ponad 12 lat, wcześniej doświadczenie zdobywała w strukturach sprzedaży i zarządzania ofertą produktową. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej w PZU, gdzie odpowiada za strategię komunikacji marki, działania ATL, BTL, content marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz planowanie i zakup mediów. Wcześniej jako Brand Manager odpowiadała za komunikację marek TUI oraz Nationale – Nederlanden. Projekty, które realizowała i wspierała zdobywały nagrody w konkursach Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trend Awards, KTR. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku marketing i zarządzanie.

Biotechnolog i menedżer z ponad 16 letnim doświadczeniem w obszarze marketingu i sprzedaży w sektorze RX (Respiratory, Diabetology, Cardiology, CNS, Pain),a od sierpnia 2021 jest odpowiedzialny za portolio produktów OTC w Teva. Głowne sfery kompetencji obejmują budowanie strategii i zarzadzanie markami globalnymi i lokalnymi, zarządzanie zespołem sprzedaży i marketingu, kreatywność, kierowanie zespołami w firmach międzynarodowych, jak i zorientowanie na klientów i współpracowników, budowanie kultury uczenia się, które pozwalają mu realizować wysokie wyniki rynkowe, w tym wzrost udziałów rynkowych poprzez właściwe moderowanie portfela produktów. Ukończył program MBA (Kozminski International Business School). Członek Chartered Institute of Marketing. Długookresowym celem jest koncentracja na projektach, które podnoszą jakość życia dzieki innowacjom.

Dyrektor Rozwoju Członek Zarządu i Sukcesor w Instal-Projekt – firmie rodzinnej z branży grzewczej będącej wiodącym niezawodnym producentem grzejników. Odpowiada za funkcje marketingu R&D i usług serwisowych. Koordynuje procesy związane z rozwojem i strategią firmy pracującej w modelu zarządzania przez wartości. Absolwent Politechniki Warszawskiej i kierunku Inżynierii Środowiska. Ukończył studia magisterskie z Międzynarodowego Zarządzania Strategicznego na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na University of Bradford. Łączy idealizm z pragmatycznym podejściem. We wszystkim co robi koncentruje się na odnajdywaniu i pokazywaniu nieograniczonych możliwości rozwoju aby pozytywnie wpływać na ludzi i zmieniać otaczający go świat na lepsze.

Od ponad 10 lat jest związana z marketingiem B2B w sektorze usług prawnych. Zajmowała się nie tylko polskim rynkiem, ale także koordynowała działania na rynku czeskim, węgierskim, rumuńskim i słowackim. Obecnie pełni funkcję menadżerki działu Business Development & Communications dla warszawskiego biura kancelarii Noerr. Pasjonatka nieustannego rozwoju i poszukiwaczka nowych możliwości. Absolwentka ekonomii i studiów filologiczno-kulturoznawczych Europy Zachodniej.

Marketerka certyfikowana w obszarze brand buildingu i digital marketingu. Doświadczona w budowaniu strategii marketingowej, komunikacji, analizie zachowań konsumentów oraz maksymalizacji doświadczenia klienta poprzez budowanie efektywnych ścieżek konsumenckich zarówno w kanałach offline jak i online. Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój kluczowych programów wielomarkowych z obszaru data-driven business solutions, przygotowujących Grupę VW do modeli biznesowych przyszłości. Mentorka dla menedżerów wchodzących w obszar Salesforce i nowoczesnego zarzadzania CJ.

Liderka projektu Nowej Kolekcji Pfleiderer Mood Stories na lata 2021-2024. Specjalistka w zakresie brandingu, odpowiedzialna za tworzenie ofert wzorniczych i rozwój produktów. Obserwatorka trendów rynkowych i designerskich szczególnie zainteresowana ich przekładaniem na konkretne, nowatorskie rozwiązania biznesowe. Od 12 lat zarządza rozpoznawalnymi markami wnętrzarskimi, m.in marką Dekoral. Absolwentka studiów doktoranckich i magisterskich z ekonomii w Szkole Głównej Handlowej, stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz marketingu w Charted Institute of Marketing Professional.

Posiada około dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w pracy konsultanta i analityka. Związany z branżą finansową w tym między innymi z: bankiem, firmami ubezpieczeniowymi oraz Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych. Obszar jego specjalizacji to: analiza biznesu, instrumenty finansowe oraz komunikacja inwestycyjna. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego o specjalności Zarządzanie Spółkami Kapitałowymi.

Z wykształcenia finansista, licencjonowany makler PGT z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w instytucjach bankowych (BANK PKO SA, Dom Maklerski PBG SA., CDM PEKAO SA ), członek zespołu ds strategii i rozwoju Grupy PSB S.A. Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowych i digital marketingowych, sprzedaży e-commerce oraz zagadnień związanych z technologią RPA w przedsiębiorstwach.

Od ponad 10 lat specjalizuje się w komunikacji i marketingu B2B oraz marketingu strategicznym. Zrealizowała z sukcesem szereg projektów komunikacyjnych w obszarze finansów i bankowości. Absolwentka zarządzania oraz filologii angielskiej, ukończyła program the Chartered Institute of Marketing.

Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej oraz ekonomii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu a także podyplomowych studiów z zarządzania projektami na SGH w Warszawie. Obecnie doktorant IV roku studiów doktoranckich w dyscyplinie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu. Wieloletni i doświadczony działacz samorządowy (m. in. Przewodniczący Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG, Senator PG, członek Parlamentu Studentów Politechniki Gdańskiej). Przewodniczący Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wiceprzewodniczący Zarządu Krajowej Reprezentacji Doktorantów w kadencji 2021. Pełnomocnik ds. zarządzania projektami KRD w kadencji 2022. Ekspert z grona pracodawców Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Menedżer Regionu w Apator SA. Współpracuje z Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii UMK w Toruniu. Współzałożyciel portalu edoktorant.pl. Doradca biznesowy w OWES TŁOK. Przewodniczący Rady Fundacji Prawo-Innowacje-Nauka.

Założycielka butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi. Spośród nad wyraz wyróżniających się projektów współtwórczyni pierwszego w Europie małego konceptu retailowego „Volkswagen Home” oraz lider rozwoju marketingu rolniczego w Polsce.

Manager Marketingu z 20-letnim doświadczeniem w branżach ICT i IT. Z sukcesami wspiera ekspansję na rynki globalne firm działających w segmencie B2B. Prowadzi konsultacje z zakresu strategii marketingowej, pozycjonowania marek i efektywnego generowania leadów. Zwolenniczka działań z zakresu Account Based Marketingu. Leader rozwijający i propagujący kooperatywny styl zarządzania i zarządzanie przez cele.Laureatka konkursu Effie i plabiscytu Strong Women in IT w 2021 roku. Z wykształcenia ekonomistka – marketingowiec i pianistka.

Z sukcesami budowała i wdrażała strategie marketingowe i PR-owe. Przeprowadziła wiele kampanii marketingowych wykorzystując narzędzia ATL, BTL, Digital. Realizowała projekty w sektorach B2B/B2C/B2A dla renomowanych firm polskich i międzynarodowych.
Specjalistka od zarządzania kryzysowego. Główne obszary działalności to przede wszystkim standardy obsługa klienta, kampanie marketingowe, employer branding, czy badania marketingowe. Doświadczenie zdobyła w pierwszych polskich liniach lotniczych Centralwings a następnie przez lata związana z sektorem finansowym w mBank, Getin Bank czy BFF Banking Group. Obecnie pełni rolę Head of Marketing, SunRoof International.

Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych dla takich marek jak m.in.: Bosch, LG Electronics, Telewizja Polska, Wolters Kluwer, Eva Minge, Morele.net, Targi Kielce, SOS Wioski Dziecięce, TAURON, Comarch czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Koordynuje pracą 70–osobowego zespołu, przygotowuje strategie e-marketingowe, strategie e-commerce oraz strategie e-PR. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie pomaga swoim Słuchaczom szkolić swój warsztat z zakresu Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience. Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”. Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach.

Z wykształcenia psycholog, absolwent CIM, ale przede wszystkim praktyk marketingu z 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii, zarządzaniu zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją marketingową oraz wspieraniu sprzedaży. Doświadczenie budował zaczynając od badan rynku, następnie po stronie agencji reklamowej. Od 18 lat związany z branżą finansową (Fortis Bank, Bank DNB, Meritum Bank, Alior Bank – Telekom Romania, CDM Pekao). Od 3,5 roku rozwija obecność marketingową banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS SA. Stawia na doskonalenie i ciągłe poszukiwanie nowości, ale zawsze pod kątem praktycznego wykorzystania wprowadzanych rozwiązań – marketing wg niego, to prosta, co nie znaczy, że łatwa sztuka użytkowa.

Ekspertka w obszarze strategicznego zarządzania marketingiem i komunikacji marketingowej w sektorze B2B/B2C. Wiedzę marketingową zdobywała realizując projekty marketingowe dla firm z różnych branż: stolarki drzwiowej, finansowej, budowlanej, automatyki przemysłowej. Największe doświadczenie w obszarze tworzenia strategii marketingowych i realizacji kampanii reklamowych zdobyła w jednej z największych firm w Polsce z branży energetycznej. Obserwatorka i poszukiwaczka trendów komunikacyjnych z umiejętnościami ich wdrożenia, m.in. zarządzanie doświadczeniem klienta stacji paliw, marketing sensoryczny, komunikacja reklamowa wyzwalająca emocje. Prekursorka wewnętrznego employer brandingu angażującego pracowników w działania wspierające markę, jak również promotorka innowacji pracowniczych usprawniających funkcjonowanie firmy

Ekspert branży farmaceutycznej w zakresie digital marketingu, zintegrowanej komunikacji wielokanałowej oraz efektywności biznesowej. Specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych, wdrożeniach technologii mar-tech i doskonaleniu doświadczenia klientów w kontakcie z ofertą digitalową. Od kilkunastu lat jest członkiem zespołu menadżerskiego największej polskiej firmy farmaceutycznej. Ma doświadczenie w zarządzaniu macierzowymi zespołami projektowymi oraz wdrożeniami w skali międzynarodowej. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia i warsztaty wewnętrzne oraz występując na konferencjach branżowych w kraju i za granicą. Stawia na ciągły rozwój i doskonalenie.

Absolwentka London School of Economics and Political Science na kierunku Economic Sociology. 11 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach mediowych i marketingowych, specjalizacja w obszarach consumer electronics, entertainment, fashion & beauty. Od 5 lat w Samsung Electronics Polska, obecnie na stanowisku Senior Marketing Manager w dywizji Mobile (smartfony, tablety i wearable tech), odpowiedzialna za zespół Marketing Campaigns i projekty z obszaru Gen Z Engagement oraz Experience Marketing.

Z wykształcenia i zamiłowania dietetyk. Idąc za głosem serca od ponad 10 lat rozwija innowacyjne produkty w dziale marketingu. Branża medyczna a dokładnie wyroby medyczne nie mają przede nią żadnych tajemnic. Rozwój kluczowych klientów na rynku B2B poprzez kampanie budujące świadomość pacjentów oraz rozwój komunikacji digitalowej to ostatnie projekty za które otrzymała nagrody roku w 2021 i 2022 roku. Obecnie kontynuuję rozwój Digital Marketingu i interesuję się AI w medycynie.

Ekspert w dziedzinie marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Jako Dyrektor Marketingu i Public Relations odpowiada za strategię marketingową, działania wizerunkowe i spójną komunikację marki Wakacje.pl. W swojej praktyce zawodowej realizuje projekty ogólnopolskie promujące firmę w mediach tradycyjnych i elektronicznych oraz koordynuje działania sieci salonów franczyzowych Wakacje.pl w zakresie marketingu na rynkach lokalnych. Bierze także udział w zakupie mediów na potrzeby kampanii wizerunkowych dla spółek z Holdingu Wirtualnej Polski.

Od początku kariery zawodowej związany z marketingiem najpierw od 1996 do 1998 jako Account Executive w Agencji Reklamowej GPD (Graphos Promotion & Design), następnie od 1998 do 2008 Kierownik Działu Marketingu firmy czekoladowej Terravita. Od 2008 w Jutrzence Colian najpierw jako Senior Brand Manager (odpowiedzialny za produkty marki Goplana), potem jako Kierownik Działu Trade Marketingu odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży we wszystkich kanałach rynku polskiego. Od 2011 Trade Marketing Manager w Intermarche, następnie Kierownik Działu Promocji i wsparcia Sprzedaży, obecnie Dyrektor Marketingu.

Od ponad 12 lat zajmuje się marketingiem i komunikacją B2B. Specjalizuje się w marketingu usług profesjonalnych i finansowych. Od 2018 r. odpowiada za marketing i komunikację w międzynarodowej firmie doradczej Ayming, tworząc i realizując strategię marketingową firmy na polskim rynku. Promotorka rozwiązań finansowych wspierających rozwój innowacyjności przedsiębiorstw. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.

Zawodowo zainteresowany trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insightów, motywacją i satysfakcją konsumentów. Właściciel firmy doradczej ABM, która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce. Autor skryptu „Marketing usług” opracowań „Mystery Shopping – badanie jakości usług”, „Budowanie relacji z konsumentami”.

Project Manager, Marketer, Dietetyk. Absolwentka programu szkoleniowego CIM oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing i Strategie Marketingowe SGH. Specjalizuje się w marketingu internetowym zwłaszcza w obszarach UX oraz wdrażaniu projektów omnichannelowych i digitalowych. Obecnie Junior E-commerce Project Manager w firmie Sephora. Wdraża projekty omnichannelowe oraz digitalowe na rynku polskim i czeskim. Czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem strony internetowej oraz aplikacji Sephora. Prywatnie: Miłośniaczka podróży i nowych przepisów kulinarnych. Pasjonatka audiobooków, zwłaszcza o tematyce kryminalnej.

Jest certyfikowanym marketerem. Dzięki nieliniowej ścieżce kariery doświadczenia zawodowe zdobywane w różnych typach organizacji , sektorach w Polsce i na świecie na stanowiskach sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu pomagają Mateuszowi we wdrażaniu zorientowanych na biznes i holistycznych działań marketingowych. Jest absolwentem DIMAQ Professional, Full Member of Trend House — Innovation Ecosystem Clubhouse.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ma 8-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w zarządzaniu siecią dystrybucji i kluczowymi klientami oraz 4-letnie doświadczenie w marketingu z ukierunkowaniem na trade marketing, rozwój nowych produktów, tworzenie strategii produktowych. Jest odpowiedzialny za rynek krajowy, a także rynki regionu CEE. Ma kwalifikacje w kierowaniu projektami interdyscyplinarnymi i międzynarodowymi.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat związana z marketingiem. Zanim dołączyła do Amazon zdobywała doświadczenie w CEDC International, P&G oraz Perfetti Van Melle. Główne obszary specjalizacji: brand marketing, employer branding oraz marketing rekrutacyjny.

Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej. Blisko 20 lat doświadczenia w branży, zdobyte w pracy dla takich marek jak Danone, Harvard Business Review, coffeeheaven/COSTA COFFEE, Papa Johns Poland & Germany, Cofix Global, Dr.Belter. Obecnie rozwija butik digitalowy Zetha Group. Od 2022 roku mieszka z rodziną w Hiszpanii, pasjonatka jogi i podróży. Fanka produkcji marvelowskich i kryminałów.

Jest ekspertem marketingu strategicznego, socjologiem badań rynkowych, lektorem w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w możliwie najlepszym dopasowywaniu marki do rynku w oparciu o propozycję realnych wartości. Zarządza projektami kształtowania i mierzenia Customer Experience oraz wdrażaniem orientacji klientocentrycznej. W procesach decyzji marketingowych dotyczących tworzenia i utrzymania przewagi konkurencyjnej, zrozumienia świata konsumenta łączy dowody naukowe z praktycznymi.

Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, nowych technologii, nowej ekonomii, zaawansowanych badań konsumentów. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.