Egzaminy

Certyfikaty Diploma in Professional Marketing oraz Digital Diploma in Professional Marketing stanowią uznany i prestiżowy dokument zaświadczający o profesjonalizmie w dziedzinie marketingu. Taki status mają one dzięki wysokiemu stopniowi trudności i restrykcyjnym zasadom prowadzenia egzaminów. Dla rekruterów i menedżerów HR na całym świecie dyplom CIM jest gwarancją wiedzy i umiejętności posiadacza dyplomu.

Formuła

Egzaminy odbywają się w trzech sesjach egzaminacyjnych:

  • Sesja wiosenna: kwiecień
  • Sesja letnia: czerwiec/lipiec
  • Sesja zimowa: grudzień
Egzaminy z poszczególnych modułów programów realizowane są w różnych formułach:

Program Diploma in Professional Marketing:

  • Strategic Marketing – egzamin ma formę łączoną. Polega na przygotowaniu planu marketingowego na podstawie wybranej firmy (forma projektowa) oraz na 3-godzinnym egzaminie pisemnym (forma tradycyjna)
  • Mastering Metrics – egzamin w wersji projektowej
  • Driving Innovation – egzamin w wersji projektowej
  • Digital Strategy – egzamin w wersji projektowej

Program Digital Diploma in Professional Marketing:

  • Digital Strategy – egzamin w wersji projektowej
  • Driving Digital Experience – egzamin w wersji projektowej
  • Mastering Digital Channels – egzamin w wersji projektowej
  • Wszystkie egzaminy odbywają się w języku angielskim i są oceniane przez CIM w Wielkiej Brytanii.

    Formuła projektowa zakłada, iż uczestnicy przygotowują - według wytycznych CIM - projekty, na bazie udostępnionego wcześniej przez CIM briefu egzaminacyjnego. W ten sposób mają oni zaprezentować swoją wiedzę oraz doświadczenie. Projekty przygotowywane są pod nadzorem tutora – trenera, który pełni rolę doradcy, ale także krytycznego recenzenta.

    Egzamin w formule tradycyjnej (dotyczy jedynie bloku SM) polega na udziale w 3-godzinnym egzaminie pisemnym. Pytania egzaminacyjne dotyczą poszczególnych elementów przygotowanego planu marketingowego - audyt, źródła informacji, strategia rynkowa itp.

    Certyfikat Diploma in Professional Marketing

    Aby uzyskać certyfikat Diploma in Professional Marketing, uczestnik musi zdać trzy egzaminy CIM – dwa z bloków obligatoryjnych (Strategic Marketing, Mastering Metrics) i jeden spośród bloków do wyboru (Driving Innovation, Digital Strategy).

    dm-schemat

    Jednocześnie, po każdym zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje certyfikat Award (np. Award in Driving Innovation).

    schemat award

    Osoby nie podchodzące do egzaminów CIM, otrzymają certyfikaty wydane przez questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne CIM zaświadczające o uczestnictwie w programie Diploma in Professional Marketing.

    Certyfikat Digital Diploma in Professional Marketing

    Aby uzyskać certyfikat Digital Diploma in Professional Marketing , uczestnik powinien zdać trzy egzaminy CIM – Digital Strategy, Driving Digital Experience oraz Mastering Digital Channels. Jednocześnie, każdy zdany egzamin to wyróżnienie, które uczestnik otrzymuje z danego modułu (np. Award in Driving Digital Experience). Egzaminy The Chartered Institute of Marketing odbywają się w języku angielskim.

    dm-schemat

    Jednocześnie, podobnie jak w przypadku programu Diploma in Professional Marketing, po każdym zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje certyfikat Award (np. Award in Driving Digital Experience).

    schemat award

    Osoby nie podchodzące do egzaminów CIM, otrzymają certyfikaty wydane przez questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne CIM zaświadczające o uczestnictwie w programie Diploma in Professional Marketing.

    Briefy do najbliższej sesji egzaminacyjnej

    Poniżej znajdziecie briefy do najbliższej sesji egzaminacyjnych The Chartered Institute of Marketing (December 2018):

    Diploma in Professional Marketing:

    Digital Diploma in Professional Marketing:

    Kontakt

    Anna Muskala

    Anna Muskała
    Customer Relationship Manager
    amuskala@questus.pl
    Mobile: 601 052 704