Mastering Digital Channels

Mastering Digital Channels to moduł programu Digital Diploma in Professional Marketing, który rozwija umiejętność zarządzania cyfrowymi kanałami komunikacji z klientem.

Mastering Digital Channels

mastering digital channels `

Prawdziwym wyzwaniem nie jest samo wdrażanie nowych kanałów cyfrowych w organizacji, ale ich integracja. Multichannel to za mało. Dziś króluje podejście omnichannel (optymalizacja w zakresie wszystkich kanałów jednocześnie, a nie w ramach każdego z osobna), a ci, którym się to udaje, osiągają najbardziej satysfakcjonujące wyniki.

Moduł Mastering Digital Channels koncentruje się na szansach i wyzwaniach związanych z efektywnym konkurowaniem i budowaniem zaangażowania klientów. Moduł ten uczy strategicznego podejścia do zarządzania cyfrowymi kanałami w taki sposób, aby zapewnić organizacji wzrost, przy jednoczesnej optymalizacji zasobów.

Tematyka

Moduł Mastering Digital Channels obejmuje tematy takie jak:

  1. Selekcja i dobór kanałów cyfrowych, strategia multichannel vs. omnichannel, zarządzanie kanałami cyfrowymi (20%)
  2. Content management (15%)
  3. Online community management (10%)
  4. Pomiar, analityka i podnoszenie efektywności kanałów cyfrowych; optymalizacja konwersji i wzrost (30%)
  5. Rozwój kanałów cyfrowych (15%)

Szczegółowa tematyka
  • strategiczne podejście do wyboru kanałów cyfrowych da organizacji,
  • wdrażanie nowych kanałów i ich integracja z innymi kanałami oraz procesami w organizacji,
  • efektywne zarządzanie kanałami w praktyce,
  • content management,
  • community management,
  • optymalizacja konwersji i wzrost,
  • rozwój kanałów cyfrowych.

Trenerzy

michał dziekoński

Michał Dziekoński

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadający prestiżowy tytuł Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego (Katedra Marketingu) oraz wykładowca na studiach Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z Univeristy of Illinois. Więcej.

wojciech szymanski

Wojciech Szymański

Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem. Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA. Więcej.

Udział w programie Mastering Digital Channels:

  • 4 700 zł* (koszt bez egzaminu)
  • Koszt podejścia do egzaminu CIM: 1150 zł*
  • Koszt rocznej rejestracji w CIM (obligatoryjna przy egzaminach): 350 zł*
Decyzję o wykupieniu egzaminów można podjąć na każdym etapie udziału w programie.
*Podane ceny są cenami brutto (ceny z VAT).

Płatność może zostać rozłożona:
  • Na raty – nawet do 5 rat płatnych co miesiąc
  • Pomiędzy uczestnika a pracodawcę – w dowolnych proporcjach

Koszt uczestnictwa

Mastering Digital Channels - materiał informacyjny

Mastering Digital Channels - zgłoszenie na program

Materiały do pobrania

Anna Muskala

Anna Muskała
Customer Relationships Manager
amuskala@questus.pl
Mobile: 601 052 704