Mastering Digital Channels

Mastering Digital Channels to moduł programu Digital Diploma in Professional Marketing, który rozwija umiejętność zarządzania cyfrowymi kanałami komunikacji z klientem.

Mastering Digital Channels

mastering digital channels `

Prawdziwym wyzwaniem nie jest samo wdrażanie nowych kanałów cyfrowych w organizacji, ale ich integracja. Multichannel to za mało. Dziś króluje podejście omnichannel (optymalizacja w zakresie wszystkich kanałów jednocześnie, a nie w ramach każdego z osobna), a ci, którym się to udaje, osiągają najbardziej satysfakcjonujące wyniki.

Moduł Mastering Digital Channels koncentruje się na szansach i wyzwaniach związanych z efektywnym konkurowaniem i budowaniem zaangażowania klientów. Moduł ten uczy strategicznego podejścia do zarządzania cyfrowymi kanałami w taki sposób, aby zapewnić organizacji wzrost, przy jednoczesnej optymalizacji zasobów.

Tematyka

Moduł Mastering Digital Channels obejmuje tematy takie jak:

  1. Selekcja i dobór kanałów cyfrowych, strategia multichannel vs. omnichannel, zarządzanie kanałami cyfrowymi (20%)
  2. Content management (15%)
  3. Online community management (10%)
  4. Pomiar, analityka i podnoszenie efektywności kanałów cyfrowych; optymalizacja konwersji i wzrost (30%)
  5. Rozwój kanałów cyfrowych (15%)

Szczegółowa tematyka
  • strategiczne podejście do wyboru kanałów cyfrowych da organizacji,
  • wdrażanie nowych kanałów i ich integracja z innymi kanałami oraz procesami w organizacji,
  • efektywne zarządzanie kanałami w praktyce,
  • content management,
  • community management,
  • optymalizacja konwersji i wzrost,
  • rozwój kanałów cyfrowych.

Trenerzy

michał dziekoński

Michał Dziekoński

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadający prestiżowy tytuł Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego (Katedra Marketingu) oraz wykładowca na studiach Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z Univeristy of Illinois. Więcej.

wojciech szymanski

Wojciech Szymański

Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem. Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA. Więcej.

dr Jan Zając

dr Jan Zając

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Więcej.

Koszt uczestnictwa

Udział w programie Mastering Digital Channels:

  • 4 700 zł* (koszt bez egzaminu)
  • Koszt podejścia do egzaminu CIM: 1150 zł*
  • Koszt rocznej rejestracji w CIM (obligatoryjna przy egzaminach): 350 zł*
Decyzję o wykupieniu egzaminów można podjąć na każdym etapie udziału w programie.
*Podane ceny są cenami brutto (ceny z VAT).

Płatność może zostać rozłożona:
  • Na raty – nawet do 5 rat płatnych co miesiąc
  • Pomiędzy uczestnika a pracodawcę – w dowolnych proporcjach

Kontakt

Anna Muskala

Anna Muskała
Customer Relationships Manager
amuskala@questus.pl
Mobile: 601 052 704