Digital Diploma in Professional Marketing

Digital Diploma in Professional Marketing to nowość w naszym szkoleniowym portfolio. Program akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing stanowi odpowiedź na rosnącą potrzebę przystosowania marketingu w organizacji do wymogów wirtualnej, cyfrowej rzeczywistości. W ramach szkolenia, uczestnicy dowiedzą się m. in. jak planować działania w obszarze digital, koordynować cyfrowe kanały czy kreować pozytywne doświadczenia cyfrowego konsumenta.

`

Układ programu DDM

Program Digital Diploma in Professional Marketing stanowi odpowiedź na cyfrowe wyzwania, jakie stoją przez współczesnymi marketerami. Szkolenie składa się z trzech modułów tematycznych, zgodnie z którymi odbywają się zajęcia programowe: Digital Strategy, Driving Digital Experience oraz Mastering Digital Channels.

icoZobacz więcej
jacek kotarbinski

Trenerzy

Trenerzy Digital Diploma in Professional Marketing to wykwalifikowana kadra szkoleniowa, której wspólnym mianownikiem jest zarówno akademickie, jak i praktyczne, biznesowe doświadczenie. W gronie prowadzących znajdują się m. in. Artur Maciorowski, Jacek Kotarbiński, Robert Kozielski, Agata Mardosz-Grabowska czy Krzysztof Sobieszek.

icoZobacz więcej

Egzaminy

Certyfikaty The Chartered Institute of Marketing stanowią uznany i prestiżowy dokument zaświadczający o profesjonalizmie w dziedzinie marketingu. Status ten zawdzięczają wysokiemu stopniowi trudności i restrykcyjnym zasadom prowadzenia egzaminów. Dzięki temu, dla rekruterów i menedżerów HR na całym świecie dyplom CIM jest absolutną gwarancją wiedzy i umiejętności.

icoZobacz więcej
digital diploma in professional marketing moduły `

Award in Professional Marketing

Od 2014 roku uczestnicy programów akredytowanych przez The Chartered Institute of Marketing nie muszą podejmować egzaminów z wszystkich modułów, aby uzyskać certyfikat CIM. Obecnie brytyjski instytut umożliwia również zdobycie certyfikatu Award. Dokument ten otrzymują osoby, które pomyślnie zdadzą egzamin z wybranego obszaru: Digital Strategy, Driving Digital Experience lub Mastering Digital Channels.

icoZobacz więcej