Trenerzy

Trenerzy programu Diploma in Professional Marketing to osoby posiadające jednocześnie silny fundament naukowy, będące praktykami biznesu i mający doświadczenie w pracy trenerskiej. Wielu z nich to wybitni absolwenci programów CIM.

Trenerzy

dr hab. Robert Kozielski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadający prestiżowy tytuł Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego (Katedra Marketingu) oraz wykładowca na studiach Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z Univeristy of Illinois.

Specjalista w dziedzinie działalności marketingowej firm, analiz i planowań marketingowych, strategii rozwoju oraz działań reklamowych. W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Jest także współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o. o., która zajmuje się działaniami badawczo-doradczymi prowadzonymi w oparciu o wykorzystanie informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji Happy Kids, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka.

Autor licznych publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności marketingowych, wydawanych w Polsce i za granicą – m.in. pod jego redakcją ukazała się książka Wskaźniki marketingowe czy uznana za najlepszą książkę ekonomiczną roku 2013 Biznes nowych możliwości.

michał dziekoński

Michał Dziekoński

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (2000-2013). Obecnie pełni role Interim Managera w Opinionie – jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.

Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, The Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem.

Jest trenerem CIM, twórcą planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Współautor książek: Wskaźniki marketingowe, E-marketingJak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy oraz autor wielu publikacji. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych, prowadzi także m.in. 50-godzinny anglojęzyczny moduł Business Games na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Fascynują go nowe obszary wykorzystania narzędzi marketingu off-line i on-line, jest pomysłodawcą i jednym z głównych prowadzących na studiach podyplomowych Menedżer Sprzedaży B2B. Blisko współpracuje z firmami z szeroko rozumianego sektora IT i elektrotechnicznego, prowadząc projekty szkoleniowe m.in. dla osób z takich firm jak: HP, IBM, Microsoft, Sharp, NASK, Bosch, Alstom, Olympus, Sygnity i wielu innych.

Bartek Janowicz

Lean Startup & Business Innovation Coach w Innovatika. Specjalizuje się we wdrażaniu innowacji w przedsiębiorstwach (programy typu intrapreneurship), rozwoju innowacyjnego przywództwa i przedsiębiorczości pracowników. Ekspert w zakresie metody Lean Startup oraz zmian kultury organizacyjnej.

Konsultant biznesowy, coach zespołów, facylitator i trener z 19-letnim doświadczeniem. Ma 15-letnią praktykę jako doradca HR, w tym jako menedżer oraz ekspert ds. rozwoju organizacji i pracowników w międzynarodowych korporacjach (CA/EFL, ING Bank Śląski, GE Money/Bank BPH, Eaton Truck Components). Doświadczony w facylitowaniu pracy grup menedżerów oraz zespołów projektowych i międzydepartamentalnych, prowadzeniu sesji wdrażania usprawnień wg metody GE Work-Out oraz sesji strategicznych dla wyższej kadry menedżerskiej. Prowadził programy rozwijające innowacyjność eksperów i menedżerów, był odpowiedzialny za rozwój trenerów wewnętrznych wdrażających standardy Lean SixSigma. Jako jeden z niewielu w Polsce dysponuje międzynarodową akredytacją Certified Professional Facilitator, potwierdzającą jego umiejętności w prowadzeniu efektywnych spotkań grupowych.

Od 2014 doradca i coach startupów. Założyciel Lean Startup Learning Groups (coachingu grupowego opartego na metodzie Lean Startup dla właścicieli startupów). Trener i mentor przedsiębiorczości w Youth Business Poland oraz inicjatywie Lean Startup Machine. Bartek jest także organizatorem meetupu (spotkań inspiracyjnych) nt. innowacji w korporacjach - Innovations in a Corporate World w Warszawie.

jacek pogorzelski

dr Jacek Pogorzelski

Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, marki, komunikacji marketingowej oraz zarządzania doświadczeniem klienta. Doświadczony brand i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowych i międzynarodowych korporacji. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów Executive MBA oraz MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.

Autor książek Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki Wskaźniki marketingowe. Autor bloga o marketingu XXI wieku dostępnego pod adresem: www.jacekpogorzelski.pl

lech c król

Lech C. Król

Specjalizacja: Reklama, Branding, komunikacja marketingowa. Jest reklamiarzem. Od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam.

Od 15 lat na stanowisku menedżerskim, miał okazję pracować w renomowanych, międzynarodowych agencjach reklamowych (DMB&B (G7), Euro RSCG (Havas), MacCann Erickson, Leo Burnett), realizując krajowe i międzynarodowe kampanie reklamowe na rzecz marek lokalnych i światowych (m; in. Astor, ARR, Blend-a-med, Bonux, Bongrain, Bosch, Braun, Brief, Chappi, Citroen, Clear Channel, Coca-Cola, Danone, DnB Nord, Duracell, Fiat, Henkel, Lotos, Lubella, Łaciate, Mastercook, Medical Tribune, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Millennium, Mondial Assistance, Obi, Omega Pharma, Omnomnom, Persil, Rzeczpospolita, Siemens, Star Foods, Vanquis Bank, Vichy, Vizir, Wolters Kluwer).

20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i wykładów m in. Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Chartered Institute of Marketing oraz szkoleń otwartych i zamkniętych (m. in. dla Agros Nova, Bayer, Bertelsmann Media Sp. z o.o., Danone Polska Sp. z o.o., EMPiK, Imperial Tabacco, Inteligo, Marketing w Praktyce, mBank, PGNiG S.A., Pharma Marketing, Polpharma, PZU S.A., PZU Życie S.A., Soraya, Super Media Sp. z o.o., Terrazyt, Unilever Polska, Volkswagen Bank Polska S.A.) dzieląc się ze słuchaczami zdobytą wiedzą i doświadczeniem w zakresie reklamy i marketingu.

Laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura), jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych (m. in. Businessman Magazine, Impact, Press, Brief Magazine, Marketing w praktyce).

Prywatnie fascynuje się sztuczną inteligencją i programowaniem (najchętniej w C#).

artur maciorowski

Artur Maciorowski

Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe.

Absolwent programu Professional Diploma in Marketing CIM oraz certyfikowanego kursu IBM Application framework for e-business w Zurychu. Od 1998 r. zajmuje się wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak: Bank DnB NORD, ING TFI, ING Życie, Monsanto Polska, Bibby Financial Services, Muzeum II Wojny Światowej, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR.

Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 3000 uczestników. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej. Aktualnie także redaktor prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego Online Marketing Polska. Współautor poradnika na temat e-commerce, autor książki E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online.

dr Marcin Michalak

Wykładowca w Katedrze Rachunkowości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, programów menedżerskich MiniMBA oraz GlobalMiniMBA organizowanych przez Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania UŁ oraz polsko-francuskich studiów typu MBA w zakresie zarządzania, organizowanych przez Ośrodek Badań i Studiów Francuskich UŁ. Trener na szkoleniach zamkniętych, organizowanych dla firm polskich i międzynarodowych w tym m.in. Nemak Sp. z o.o., BP Polska, MAN Accounting Center, Toyota Motor Poland, International Paper, Poczta Polska, Takeda SSC, PGNiG, Bank BPH, Bank PKO BP, Orlen SA, PGE Dystrybucja Sp. z o.o., PGE Obrót SA, Ferax Irill sp. z o.o., Polfa Warszawa, Polfa Pabianice, PNB Paribas Leasing, PKO Leasing, PGE GiE Grupa BOT, Tate & Lyle. Nemak Sp. o.o.

Wieloletni konsultant Centrum Controllingu i Analiz Ekonomicznych w Łodzi Sp. z o.o. oraz T.G. Rafib Sp. z o.o.. Uczestniczy we wdrażaniu projektów z zakresu rachunkowości finansowej oraz rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach branży: energetycznej, tekstylnej, motoryzacyjnej, hotelarskiej, transportowej, flotowej. Realizował projekty m.in. dla: Toyota Motor Poland, Południowego Koncernu Energetycznego S.A., Południowego Koncernu Węglowego S.A., Elektrowni Kozienice S.A., Spółek Grupy GiE BOT S.A., Koncernu Energetycznego ENERGA S.A., , Fota SA, Koksownia Viktoria SA i jej spółek zależnych, Orbis SA, PKP Cargo SA, Ferax Irill Sp. z o.o. (właściciel marki Gatta), Armada Fleet Management SA, Kia Góraszka Sp. z o.o. etc., Verte Sp. z o.o. BZPG Stomil SA, PEC Oświęcim.

Stypendysta University of Texas (USA, Austin). Ukończył szkolenie Accelerated Technology Assessment and Commercialization prowadzone przez Instytut IC2 przy Uniwersytecie Teksańskim w Austin (USA) oraz uzyskał Certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie programu 6-modułowego w module „Finansowanie nowych przedsięwzięć” (Certification to Deliver Instructions in the IC2 Institute Workshop Module „Financing New Ventures). Członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce (SKwP). Członek European Accounting Association Juror i ekspert w finale konkursu Księgowy przyszłości 2014 organizowanym przez SKwP i firmę Sonata.

arkadiusz bednarski

Arkadiusz Bednarski

Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Prowadzi szkolenia z wykorzystaniem metod przełamywania barier: firewalking, arrow snapping itp. Specjalizuje się w sprzedaży, negocjacjach w biznesie, wywieraniu wpływu, kreatywności, rozwoju osobistym, technikach sprzedaży B2B i B2C, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji. Twórca wielu szkoleń autorskich, m.in. Sekret Mistrza Sprzedaży, Żyj i bogać się!, Metody Wywierania Wpływu (w sprzedaży, reklamie, PR i marketingu). Przeszkolił ponad 12 000 osób.

Założyciel firmy szkoleniowo-doradczej Top Training. Pracował jako wiceprezes zarządu One Invest. Uczestniczył w rozwoju polskiego rynku ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, współtworząc jedną z największych agencji finansowo-ubezpieczeniowych w północno-wschodniej Polsce; współpracował z takimi firmami jak Allianz, Winterthur, ING Życie, BRE Bank. Autor kilkuset publikacji prasowych z zakresu komunikacji, lingwistyki, sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz szkoleń. Autor wielu książek, m.in. „Biblia Sprzedaży”, „Mistrzowski zespół”, „Wywieranie wpływu na siebie”, „Opanować czas”, współautor książki „Skuteczna sprzedaż. Podręcznik działu sprzedaży i marketingu”.

beata michalska dominiak

Beata Michalska-Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych. Towarzyszy organizacjom w procesach zmian, projektowaniu usług i kultury organizacyjnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi.

Współzałożyciel społeczności "Klientocentryczni" skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

katarzyna nizinska

dr Katarzyna Nizińska

Coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego. Trener w zakresie tzw. "miękkiego zarządzania": przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji.

Praktyk biznesu. Obecnie HR Menedżer w Fundacji DKMS Polska Baza Dawców Komórek Macierzystych. Ostatnie 10 lat pracowała na stanowiskach kierowniczych, m. in. jako Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju w Coca Cola HBC Polska (2004 – 2009) oraz Menedżer Szkoleń i Rozwoju w Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia (2010 – 2013). Posiada 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz rozwojem pracowników, handlowców oraz kadry kierowniczej. W latach 2000-2004 była Dyrektorem Programowym w firmie szkoleniowo-doradczej Instytut Rozwoju Biznesu.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendystką uniwersytetów Carleton w Ottawie, Concordia w Montrealu (Kanada), Wirtschaftsuniversität w Wiedniu oraz IESE w Barcelonie. Od 1999 roku współpracuje z brytyjskim The Chartered Institute of Marketing. Od 2002 roku prowadzi szkolenia Certificate in Marketing i Diploma in Marketing w zakresie zarządzania zespołem i przywództwa.

Jest też certyfikowanym coachem biznesu Velocity, prowadzenia coachingu metodą 4S – certyfikacja z Szwajcarii w 2012 roku. Posiada certyfikaty upoważniające do pracy z narzędziami psychometrycznymi Saville Consulting Tools – Wave i Swift oraz Facet5. Jako coach i mentor prowadzi procesy coachingowe od 2006 roku zarówno dla Coachee z Polski jak i Europy Wschodniej, Grecji i Chile. (około 50 Coachee, 250 godzin biznesowego coachingu indywidualnego i około 300 grupowego.

malgorzata nowak

Małgorzata Nowak

Marketing Manager, ekspert i pasjonatka tworzenia propozycji wartości i unikalnych doświadczeń dla klientów. Ewangelistka podejścia "customer-centric" w tworzeniu strategii marketingowych oraz nowatorskich produktów i usług. Specjalizuje się w zarządzaniu obszarem Value Proposition oraz projektami z zakresu Customer i Service Experience. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe: we wdrażaniu i rozwoju produktów, usług w międzynarodowej korporacji z sektora telekomunikacyjnego (T-Mobile Polska) oraz firmie z sektora medycznego LUX MED oraz Medicover. Pracowała również jako szef projektów consultingowych w firmie doradczej Innovatika. Przygotowywała i wdrażała strategię usług dodanych zorientowaną na klienta. Prowadziła projekty związane z tworzeniem Value Proposition, w których angażowała klientów poprzez m.in Customer Advisory Board.

Absolwentka programu międzynarodowej certyfikacji marketingowej The Chartered Institute of Marketing (CIM) – Diploma in Professional Marketing. Obecnie prowadzi wykłady z obszaru Marketingu Strategicznego dla studentów CIM w Polsce. Dodatkowo jest wykładowcą na studiach podyplomowych SGH oraz Akademii Leona Koźminskiego z zakresu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Jest w trakcie programu stanfordzkiej certyfikacji podejścia zorientowanego na klienta Stanford University for Professional Development – "Innovation and entrepreneurship".

dr Jan Zając

dr Jan Zając

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.

Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych.

Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.