The Chartered Institute of Marketing

The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów. CIM działa w 100 krajach, a prestiżowe dyplomy CIM posiada ponad 150 000 osób na całym świecie. W Polsce do programów i egzaminów CIM przystępować można od 1999 roku.

O CIM

Certyfikowane szkolenia marketing CIM `

Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. Podstawowy profil działalności The Chartered Institute of Marketing to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi w jednolitej formie i w tym samym czasie w skali światowej. Działalność CIM obejmuje ponadto badania naukowe, publikacje i popularyzację wiedzy marketingowej. Wysiłki CIM są cenione w skali świata i stają się światowym standardem i wyznacznikiem profesjonalizmu w sferze marketingu.
Więcej dowiesz się na stronie CIM.

Siedziba CIM - The Chartered Institute of Marketing

Programy The Chartered Institute of Marketing często określane są mianem MBA w Marketingu. To, co je wyróżnia:

  • Interdyscyplinarny charakter
  • Opierają się na międzynarodowych standardach działania
  • Dają możliwość uzyskania dyplomu rozpoznawanego i uznawanego w krajach UE i na świecie
  • Zajęcia mają także praktyczny charakter

The Chartered Institute of Marketing w Polsce

Certyfikowani trenerzy Chartered Institute of Marketing w Polsce

Programy CIM w questus

Programy szkoleniowe CM dla managerów w questus

  • 16 lat istnienia
  • Ponad 1000 absolwentów
  • 600 menedżerów z dyplomami CIM
  • Kilkaset firm zatrudniających absolwentów CIM
  • Istotne kryterium zatrudnienia na rynku pracy


Akredytacja The Chartered Institute of Marketing

Od 11 lat questus posiada akredytację The Chartered Institute of Marketing i ma status Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego CIM. Dzięki temu mamy uprawnienia do realizowania programów szkoleniowych na licencji CIM, a także przeprowadzania egzaminów.

W systemie certyfikacji CIM istnieją cztery poziomy szkoleń marketingowych:

  Poziomy certyfikacji DDM w CIM

W systemie certyfikacji CIM znajdują się 4 poziomy - począwszy od bardzo podstawowego programu Foundation Certificate in Marketing po ekspercki, dedykowany managerom marketingu Chartered Postgraduate Diploma in Marketing. W Polsce największą popularnością wśród managerów i firm cieszy się program zaawansowany w certyfikacji CIM – Diploma in Professional Marketing.


Program Foundation Certificate in Marketing (poziom wstępny do certyfikacji CIM)

Szkolenie z marketingu na poziomie podstawowym, obejmuje zagadnienia wprowadzające w tematykę marketingu, adresowany jest do osób, które nie dysponują jeszcze ani wiedzą, ani doświadczeniem w marketingu czy w zarządzaniu.

Program Certificate in Professional Marketing (poziom podstawowy - CM)

Adresowany jest do osób, które poszukują praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu na poziomie taktycznym. Program pozwala ustrukturyzować swoje myślenie o roli marketingu w organizacji.

Program Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany – DM) - rekrutacja trwa!

Program Diploma in Professional Marketing skierowany jest do managerów i osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program buduje strategiczne podejście do biznesu oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Program Digtial Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany – DM) - rekrutacja trwa!

Digital Diploma in Professional Marketing to, podobnie jak szkolenie DM, program CIM na poziomie zaawansowanym. Jego cechą szczególną jest tematyka - osadzona w całości w środowisku digital marketingu. Na zajęciach uczestnicy rozwijają m. in. umiejętność planowania strategii marketingu cyfrowego, kreowania doświadczeń konsumenta czy też integracji cyfrowych kanałów komunikacji z klientem.

Program Chartered Postgraduate Diploma in Marketing (poziom ekspercki - PDM)

Szkolenie dla managerów marketingu, skierowane do absolwentów programu CIM na poziomie zaawansowanym oraz tych osób, które posiadają bogatą wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program skupia się na rozwijaniu głównie kompetencji strategicznych.

Zobacz referencje

logo-BPH  fujitsu-logo bank pocztowy-logo logo-redan
logo-xella logo-astor logo-INCHEM-Polonia logo-MRR

Kontakt

Anna Muskala

Anna Muskała
Customer Relationships Manager
amuskala@questus.pl
Mobile: 601 052 704