The Chartered Institute of Marketing

The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów. CIM działa w 100 krajach, a prestiżowe dyplomy CIM posiada ponad 150 000 osób na całym świecie. W Polsce do programów i egzaminów CIM przystępować można od 1999 roku.

O CIM

Certyfikowane szkolenia marketing CIM `

Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. Podstawowy profil działalności The Chartered Institute of Marketing to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi w jednolitej formie i w tym samym czasie w skali światowej. Działalność CIM obejmuje ponadto badania naukowe, publikacje i popularyzację wiedzy marketingowej. Wysiłki CIM są cenione w skali świata i stają się światowym standardem i wyznacznikiem profesjonalizmu w sferze marketingu.
Więcej dowiesz się na stronie CIM.

Siedziba CIM - The Chartered Institute of Marketing

Programy The Chartered Institute of Marketing często określane są mianem MBA w Marketingu. To, co je wyróżnia:

  • Interdyscyplinarny charakter
  • Opierają się na międzynarodowych standardach działania
  • Dają możliwość uzyskania dyplomu rozpoznawanego i uznawanego w krajach UE i na świecie
  • Zajęcia mają także praktyczny charakter

The Chartered Institute of Marketing w Polsce

Certyfikowani trenerzy Chartered Institute of Marketing w Polsce

Programy CIM w questus

Programy szkoleniowe CM dla managerów w questus

  • 16 lat istnienia
  • Ponad 1000 absolwentów
  • 600 menedżerów z dyplomami CIM
  • Kilkaset firm zatrudniających absolwentów CIM
  • Istotne kryterium zatrudnienia na rynku pracy


Akredytacja The Chartered Institute of Marketing

Od 11 lat questus posiada akredytację The Chartered Institute of Marketing i ma status Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego CIM. Dzięki temu mamy uprawnienia do realizowania programów szkoleniowych na licencji CIM, a także przeprowadzania egzaminów.

W systemie certyfikacji CIM istnieją cztery poziomy szkoleń marketingowych:

  Poziomy certyfikacji DDM w CIM

W systemie certyfikacji CIM znajdują się 4 poziomy - począwszy od bardzo podstawowego programu Foundation Certificate in Marketing po ekspercki, dedykowany managerom marketingu Chartered Postgraduate Diploma in Marketing. W Polsce największą popularnością wśród managerów i firm cieszy się program zaawansowany w certyfikacji CIM – Diploma in Professional Marketing.


Program Foundation Certificate in Marketing (poziom wstępny do certyfikacji CIM)

Szkolenie z marketingu na poziomie podstawowym, obejmuje zagadnienia wprowadzające w tematykę marketingu, adresowany jest do osób, które nie dysponują jeszcze ani wiedzą, ani doświadczeniem w marketingu czy w zarządzaniu.

Program Certificate in Professional Marketing (poziom podstawowy - CM)

Adresowany jest do osób, które poszukują praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu na poziomie taktycznym. Program pozwala ustrukturyzować swoje myślenie o roli marketingu w organizacji.

Program Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany – DM)

Program Diploma in Professional Marketing skierowany jest do managerów i osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program buduje strategiczne podejście do biznesu oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Program Digtial Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany – DM)

Digital Diploma in Professional Marketing to, podobnie jak szkolenie DM, program CIM na poziomie zaawansowanym. Jego cechą szczególną jest tematyka - osadzona w całości w środowisku digital marketingu. Na zajęciach uczestnicy rozwijają m. in. umiejętność planowania strategii marketingu cyfrowego, kreowania doświadczeń konsumenta czy też integracji cyfrowych kanałów komunikacji z klientem.

Program Chartered Postgraduate Diploma in Marketing (poziom ekspercki - PDM)

Szkolenie dla managerów marketingu, skierowane do absolwentów programu CIM na poziomie zaawansowanym oraz tych osób, które posiadają bogatą wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program skupia się na rozwijaniu głównie kompetencji strategicznych.

Zobacz referencje

logo-BPH  fujitsu-logo bank pocztowy-logo logo-redan
logo-xella logo-astor logo-INCHEM-Polonia logo-MRR

Kontakt

Anna Muskala

Anna Muskała
Customer Relationships Manager
amuskala@questus.pl
Mobile: 601 052 704

Szkolenia marketing

Szkolenia marketing

Szkolenia marketingowe w ramach The Chartered Institute of Marketing organizowane przez questus to możliwość zdobycia jednego z najbardziej renomowanych certyfikatów marketingowych na świecie. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam na profesjonalne i skuteczne szkolenie na bazie programów CIM. Decydując się na odbycie szkolenia indywidualnego lub grupowego w questus, macie Państwo gwarancję zdobycia najnowszej wiedzy z zakresu marketingu. Jesteśmy na bieżąco ze światowymi trendami, naszych kursantów wyposażamy w najskuteczniejsze techniki marketingowe, a podczas warsztatów grupowych doskonalimy ich umiejętności i korygujemy ewentualne niedociągnięcia. Szkolenia z zakresu marketingu dedykowane są zarówno do kadry zarządzającej, managerów, szefów zespołów, jak również do pracowników działów reklamy i marketingu. Aby maszyna działała poprawnie, wszystkie jej elementy muszą współgrać. Podobnie jest w firmie, aby podejmowane działania i strategie marketingowe był skuteczne, wszyscy ich realizatorzy muszą posiadać niezbędną wiedzę do jej wdrażania. Warto organizować regularne szkolenia marketingowe dla całego zespołu działu marketingu, które pomogą nie tylko zdobyć aktualną wiedzę, ale także pomogą w integracji i synergii całego zespołu, co jest bardzo ważnym elementem efektywnej pracy.