BP CSR w służbie marki case study questus

CSR w służbie marki

Marka BP jest największą spośród zagranicznych sieci stacji paliw w Polsce. Wyzwaniem zarówno dla BP, jak i głównych konkurentów firmy, jest zdobycie trwałej przewagi konkurencyjnej. Nie jest to łatwe, gdyż oczekiwania klientów są bardzo wysokie, a wszelkie innowacje – bardzo szybko kopiowane. Źródłem trwałej przewagi, a także wyróżnikiem na poziomie wizerunku może być jednak reputacja marki, budowana m. in. poprzez działania CSR.
BP CSR w służbie marki case study questus

CSR w służbie marki (film)

Filmowa wersja case study poświęconego roli strategii CSR w budowaniu silnej marki.

W filmie jako eksperci występują Janina Ochojska (PAH), ks. Jacek Stryczek (Szlachetna Paczka, Akademia Przyszłości) i dr Janina Stokłosa (Hospicjum im. Św. Łazarza).

Strategia CSR firmy (film)

Skrócony film case study, poświęcony procesowi tworzenia strategii CSR.

Dla firmy takiej jak BP, działającej w ponad 80 krajach, jest to podwójne wyzwanie: z jednej strony działania CSR muszą być zgodne z globalną strategią koncernu, z drugiej odpowiadać na potrzeby lokalnego środowiska i społeczeństwa.

BP tutor manual case study questus

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.

Zaloguj/Zarejestruj się