05.12.2018

Briefy do sesji CIM July 2019!

Za nami ostatnia sesja egzaminacyjna CIM w tym roku! Kilkunastu śmiałków podjęło się pisemnego egzaminu ze Strategic Marketingu i tym wyjątkowym, intelektualnym wyzwaniem zamknęło pomyślnie minione 12 miesięcy. The Chartered Institute of Marketing nie daje nam jednak odpocząć. Właśnie pojawiły się briefy do lipcowej sesji egzaminacyjnej, które postanowiliśmy pokrótce dla Was omówić.

 

Diploma in Professional Marketing

Poniżej znajdziecie krótki opis briefów, które CIM przygotował dla Was pod kątem egzaminów i certyfikatu Diploma in Professional Marketing:

Strategic Marketing

Na module Strategic Marketing uczestnicy zmierzą się z tematem Customer Experience. Ich zadaniem będzie zbudowanie przewagi konkurencyjnej właśnie dzięki kreowaniu pozytywnych doświadczeń konsumenta i właściwym zarządzaniem relacjami.

Mastering Metrics

Egzamin z modułu Mastering Metrics będzie bazować na analizie zmian stylu życia konsumentów i ich wpływie na strategię marketingową organizacji. Piszący będą musieli zaproponować m.in. zestaw mierników, które pozwolą zbadać faktyczne znaczenie konkretnych trendów.

Driving Innovation

W pracy z modułu Driving Innovation uczestnicy będą pracować nad cyfrowymi innowacjami, które pozwolą udoskonalić ich komunikację marketingową. Ich rolą będzie poprawienie relacji zarówno z konsumentami, jak i potencjalnymi odbiorcami i pracownikami organizacji.

Dgital Strategy

Egzamin na module Digital Strategy będzie natomiast związany z Influencer Marketingiem. Piszący zostaną zobowiązani do rozważenia wykorzystania wpływowych internautów w strategii marketingowej organizacji.

 

Digital Diploma in Professional Marketing

Poniżej znajdziecie briefy z modułów programu Digital Diploma in Professional Marketing

Digital Strategy

Brief do modułu Digital Strategy jest identyczny dla programów Diploma in Professional Marketing oraz Digital Diploma in Professional Marketing.

Driving Digital Experience

Egzamin z drugiego modułu programu Digital Diploma in Professional Marketing będzie zorientowany wokół mediów społecznościowych. Zadaniem uczestników będzie zaproponowanie sposobów wykorzystania social media w procesie poprawy doświadczeń konsumenta.

Mastering Digital Channels

Na module Mastering Digital Channels uczestnicy zmierzą się natomiast z personalizacją działań w ramach Digital Marketingu. Ich rolą będzie zaproponowanie raportu, a w jego ramach – wskazówek odnośnie wdrożenia personalizacji w poszczególnych, cyfrowych kanałach komunikacji.

 

Życzymy owocnej pracy!

 

CIMegzaminmarketing