05.06.2018

Blogosfera Knowledge Garden – nowości

Jak wylicza Kevin Kelly, redaktor naczelny magazynu Wired i autor książki „The Inevitable” – każdego roku powstaje 8 milionów utworów, 2 miliony książek, 16 tysięcy filmów, 30 miliardów postów na blogach i 182 miliardy tweetów. To oczywiste, że żaden człowiek nie jest w stanie przejrzeć choćby procenta nowopowstałych tworów. Na dodatek dynamicznie zmieniające się biznesowe środowisko nakłada na nas presję czasu, która jeszcze bardziej komplikuje, a chwilami wręcz uniemożliwia codzienny rozwój.

Wartość monitoringu

Ogromną wartością staje się więc monitorowanie, filtrowanie i wyłuskiwanie najważniejszych, najciekawszych kawałków wiedzy. Zarówno ludzie, jak i wielopoziomowe organizacje są w stanie płacić okazałe sumy za wybór i analizę wyłącznie tych informacji, które faktycznie wzbogacą ich kompetencje. My również postanowiliśmy zaproponować rozwiązanie, które będzie selekcjonować to, co na Knowledge Garden najważniejsze – wiedzę. Dlatego właśnie uruchomiliśmy blogosferę Knowledge Garden!

Każdego dnia znajdziecie tu nową treść, wyłonioną przez nas z przepastnego oceanu internetowego contentu zamieszczanego na polskich i zagranicznych blogach marketingowo-biznesowych. Naszym celem jest dostarczanie Wam wyłącznie tych artykułów, które faktycznie wniosą coś do Waszego życia zawodowego.

Jak to działa?

1.W pierwszej kolejności przeprowadzamy regularny monitoring najważniejszych, polskich i zagranicznych blogów o tematyce marketingowo-biznesowej.

2.Następnie wybieramy z nich najświeższe atykuły i poddajemy je starannej analizie. Wszelkie znalezione treści oceniamy według czterech kryteriów:

  • merytoryczność postów,
  • użytkowość tekstu i atrakcyjność tematyki,
  • przystępność wizualna,
  • popularność/renoma autora i bloga,

3.Następnie posty, które pomyślnie przeszły przez etap oceny i wyróżniły się na tle innych artykułów trafiają do zbioru treści o potencjalnie największej wartości dla użytkownika Knowledge Garden. Z niego wybieramy najlepszy, który danego dnia pojawia się na Blogosferze. Do wyróżnionych artykułów tworzymy również stosowny opis – tak, aby łatwiej było Wam wybrać ten, który odpowiada Waszym zainteresowaniom.

Co nowego?

Co opublikowaliśmy na blogosferze w ostatnich tygodniach? Zebraliśmy dla Was kilka najciekawszych propozycji:

Dlaczego wybory negatywne są ważne?

http://jacekpogorzelski.pl/dlaczego-wybory-negatywne-sa-wazne/

Jacek Pogorzelski
Blog Jacka Pogorzelskiego

Marketerzy zwykli analizować wybory konsumentów, którzy nastawieni są na „tak” względem marki. Jacek Pogorzelski przedstawia jednak model kryteriów, które warunkują wybór negatywny wśród konsumentów, są nimi: przyzwyczajenia, doświadczenia, wysiłek, przewidywane konsekwencje, cena i wpływ społeczny.

 

Online Retail: Three Things to Do When Good Weather Stops Play

https://www.icontact.com/blog/online-retail-three-things-good-weather-stops-play

John Hayes
iContact Blog

Ładna pogoda może znacznie obniżyć wyniki sprzedaży online. Konsumenci nie myślą wtedy o dokonywaniu zakupów, jest to więc dobry czas na wdrożenie zmian i pomysłów, na które wcześniej zawsze brakowało nam czasu. John Hayes przedstawia listę działań, nad którymi warto się wówczas pochylić.

 

Confusing Brand Positioning With Brand Purpose

https://www.brandingstrategyinsider.com/2018/05/confusing-brand-positioning-with-brand-purpose.html#.WxZPqZ8zZPZ

Chris Wren
Branding Strategy Insider

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na różnice między pozycjonowaniem a samym celem biznesowym marki. Chris Wren na różnorodnych przykładach poszczególnych brandów pokazuje, jak łatwo jest stracić zdolność do różnicowania oferty i efektywnego konkurowania. Autor przekonuje również, że kultura, organizacja i strategia marki powinny ujawniać jej cel, a nie odwrotnie.

 

Więcej wyselekcjonowanych przez nas treści znajdziecie naturalnie na platformach Knowledge Garden:

https://knowledgegarden.pl/
https://questusacademy.knowledgegarden.pl/

 

blogblogiblogosferaKnowledge gardenmarketing