Cytat Dnia
Kluczowe pytania, decydujące wybory

Failure as a Service (FaaS) – psucie na życzenie

Cyberprzestępcy nie dają firmom ani chwili wytchnienia. Z kolejnych przedsiębiorstw wypływają wrażliwe materiały, Unia Europejska nakazuje powoływanie Chief Privacy Officerów w ramach rozporządzenia RODO, a sami klienci są coraz mniej skorzy do przekazywania informacji w sieci – aż 91% z nich nie jest pewnych, czy ich poufne dane są bezpieczne. Kluczem do odzyskania zaufania konsumentów będzie niewątpliwie podniesienie jakości cyberochrony. Szansę na zrewolucjonizowanie tego obszaru ma model Failure as a Service.

Czytaj więcej...

Dostosuj się albo zgiń

Nieoficjalne motto google’a brzmi „jeśli nie jesteś szybki jesteś w d…” („If you’re not fast, you’re fucked”). Truizmem jest mówić, że żyjemy w świecie dynamicznych zmian. Niemniej coraz rzadziej w ogóle je zauważamy. Płyniemy z prądem, po pewnym czasie budzimy się w nowej rzeczywistości, a każde spojrzenie wstecz wywołuje refleksję, że zmiana ma często większą skalę i następstwa niż sądziliśmy. Konsekwencje nienadążania odczuło wiele firm, między innymi Friendster, prekursor Facebook’a, Nokia, BlackBerry, Blockbuster, Kodak i wiele innych. Czy jedynym wyjściem jest zatem dostosowanie?

Czytaj więcej...

Fotografia reklamowa – co kieruje wzrokiem odbiorcy?

W czasach, w których obrazy atakują nas niemal z każdej strony bardzo trudno jest o to, aby jakakolwiek reklama przykuła naszą uwagę. Ale czy na pewno jesteśmy obojętni na przekaz wizualny? Aż 52% konsumentów traci zainteresowanie marką ze względu na jej niezachęcającą stronę estetyczną. Co więcej, wielu z nich kupuje produkty wyłącznie ze względu na identyfikację wizualną czy design firmy. Daje to duże pole do popisu fotografom reklamowym, którzy dzięki różnym trikom sprawiają, że przekaz reklamowy staje się przyjemny i angażuje odbiorcę.

Czytaj więcej...

Adblock – jak mogą go ominąć reklamodawcy?

Wraz z dynamicznym wzrostem ilości contentu równie błyskawicznie rośnie również liczba reklam – zdaniem aż 87% konsumentów jest więcej komunikatów marketingowych niż dwa lata temu. Co więcej, dla 91% internautów są one również bardziej natrętne i inwazyjne. Biorąc pod uwagę, że poziom zniechęcenia komunikatami promocyjnymi firm osiągnął szczytowy poziom już w 2005 roku – dziś reklama internetowa w rankingach sympatii plasowałaby się zapewne gdzieś pomiędzy ciepłym piwem a komarami.

Czytaj więcej...