Cytat Dnia
Przełomowe innowacje i niezauważalne rewolucje

Trendy 2019 wg ekspertów The Chartered Institute of Marketing

Rok 2019 za pasem. Marketerzy zachodzą więc w głowę, co czeka ich w nadchodzących 12 miesiącach i zastanawiają się, jak odpowiedzieć na błyskawicznie zmieniające się trendy. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw potrzebom i zasięgnąć wiedzy w najstarszej i prawdopodobnie największej organizacji zrzeszającej marketerów na świecie – The Chartered Institute of Marketing (CIM). O przewidywania na przyszły rok zapytaliśmy tych ekspertów CIM, którzy na co dzień szkolą marketerów w Polsce.

Czytaj więcej...

Customer Experience Management w B2B – jak budować doświadczenia konsumenta poprzez eventy?

Event zdaje się być jedną z najskuteczniejszych, jeśli nie najbardziej efektywną, metodą kreowania pozytywnych doświadczeń konsumentów. Jak jednak Customer Experience zmienia się w epoce digital? Jaka jest rola Customer Experience Managementu w budowaniu przewagi konkurencyjnej?  Jak wpłynie na nią rozwój AI, AR, VR? Odpowiedzi na te pytania poszukaliśmy u Przemysława Litwina, właściciela Agencji Eventowej Lilla House.

Czytaj więcej...

Jak ugryźć Digital Marketing? – wywiad z prof. Robertem Kozielskim z The Chartered Institute of Marketing

Cyfrowe środowisko bezustannie rodzi przed marketerami nowe wyzwania i zagrożenia. Ciągły rozwój kompetencji digital marketingowych staje się więc poniekąd obowiązkiem każdego specjalisty w tej dziedzinie. O tym, jak zadbać o profesjonalne kompetencje i odnieść sukces w cyfrowym świecie rozmawiamy z Robertem Kozielskim, ekspertem The Chartered Institute of Marketing, prof. nadzw. Uniwersytetu Łódzkiego.

Czytaj więcej...

dr Jacek Pogorzelski: technologia wyrasta na kolejną „religię branżową”

Kolejnym rozmówcą, który opowie nam o swoich inspiracjach, nadziejach i obawach związanych z nowoczesnymi technologami jest dr Jacek Pogorzelski. Jacka możecie kojarzyć nie tylko z programów Diploma in Professional Marketing i zajęć ze Strategic Marketingu, ale również z lektury takich książek, jak choćby Marka na cztery sposoby czy Mity marketingowe. Dziś czas na kilka słów na temat technologii w roli nowego „boga”, zasady Jobs to be Done czy prawdziwych sposobach na poznanie konsumenta.

Czytaj więcej...

Syndrom CR7: model biznesowy w świecie piłki nożnej

Przy kolejnych rekordach transferowych na rynku piłkarskim zastanawiamy się, czy istnieje granica tego szaleństwa. Czy naprawdę jakikolwiek człowiek wart jest tego, aby płacić za niego 200 czy 300 milionów Euro? Jak to się może biznesowo spinać? Już spieszymy z odpowiedzią: nie tylko się spina, ale na dodatek jest to inwestycja o wysokiej stopie zwrotu. Problem w tym, że większość ludzi widzi tylko czubek góry lodowej. Tymczasem model biznesowy, jaki funkcjonuje w świecie sportu, a szczególnie piłki nożnej sprawia, że źródła zysków się multiplikują, szczególnie w epoce mediów społecznościowych.

Czytaj więcej...