Cytat Dnia
Przełomowe innowacje i niezauważalne rewolucje

Cyfrowa rewolucja w B2B – jak skojarzyć marketera z agencją reklamową?

Choć transformacja cyfrowa w pierwszej kolejności objęła procesy i narzędzia z branży B2C, firmy coraz częściej poszukują rozwiązań, które pomogą im w prosty i wygodny sposób docierać do biznesowych partnerów. Digitalizacja rynku B2B postępuje w niezwykle dynamicznym tempie, a przejrzystość procesów zakupowych, oszczędności czy automatyzacja działań skłania do błyskawicznego wdrażania innowacyjnych narzędzi. Okazuje się, że największym beneficjentem tego trendu mogą być… marketerzy.

Czytaj więcej...

Virtual reality w nauce, biznesie i marketingu

Wirtualna rzeczywistość to technologia, w której rozwój coraz chętniej inwestują tacy giganci, jak Facebook czy Google. Nieuniknionym wydaje się zatem powstawanie coraz to lepszych, bardziej funkcjonalnych sprzętów i software’ów. Według ekonomisty i marketera Jacka Kotarbińskiego jesteśmy jednak obecnie dopiero na etapie przyzwyczajania się do wirtualnej rzeczywistości i oswajania z jej możliwościami.

Czytaj więcej...

Virtual Reality – kiedy nadejdzie rewolucja?

W ostatnich latach nieustannie mówi się o rewolucji związanej z wdrożeniem virtual reality. Jednak z jakichś powodów owa rewolucja jeszcze nie nadeszła. Rodzi się więc pytanie, co – tak w sferze biznesowej, jak i funkcjonalnej – powstrzymuje wirtualną rzeczywistość przed zawładnięciem umysłami współczesnych konsumentów. Jakie są jej obecne i przyszłe możliwości?

Czytaj więcej...