Jak napisać strategię marketingową krok po kroku?
Jak zabrać się za pracę nad strategią marketingową? Jak przygotować profesjonalny dokument strategiczny? – przeczytaj praktyczny poradnik i pobierz wzór (szablon) strategii w pliku pdf.
Jak zabrać się za pracę nad strategią marketingową? Jak przygotować profesjonalny dokument strategiczny? – przeczytaj praktyczny poradnik i pobierz wzór (szablon) strategii w pliku pdf.
Przedstawiciele pokolenia 50+, o których nadal mówi się „silversi”, mają mnóstwo powera i planów na przyszłość. Nie chcą być nazywani seniorami i nie myślą jeszcze o życiowym remanencie, są aktywni. I nie chodzi tu o opiekę nad wnukami!
Przedstawiciele pokoleń Y i Z po raz pierwszy w historii świata nie pomnożą stanu posiadania swoich rodziców. I to nie dlatego, że nie będą mogli. Dlatego, że nie będą chcieli! Jacy są i o czym marzą millenialsi? Posłuchajcie.
Chcesz zwiększyć sprzedaż, a wcześniej zdiagnozować problemy, które dzisiaj ją utrudniają? Masz pomysł na nowy produkt, ale nie wiesz, jak uporządkować biznesplan? Model Biznes Canvas to coś dla Ciebie!
Choć marketing i sprzedaż mają zbieżne cele, to jednak w wielu firmach stoją po dwóch stronach barykady. Marcin Morawski, szef marketingu firmy Dell w Polsce, postawił sobie za punkt honoru połączyć dwa działy we wspólnej walce. Jak to się udało? Co było największą przeszkodą? I jak budować tzw. Revenue Teams u siebie? – ten podcast to bez dwóch zdań „samo mięso”.
Na ile współczesny PR-owiec jest specjalistą od komunikacji, a na ile sprawnym marketerem? Czego oba działy mogą nauczyć się od siebie nawzajem? Wreszcie, jakie kompetencje są absolutnie niezbędne w pracy specjalistów z każdego z tych obszarów. Rozpoczynając od krótkiej rozmowy o shockvertisingu, a kończąc na spojrzeniu w biznesową szklaną kulę, szukamy odpowiedzi na powyższe pytania w wywiadzie z Olafem Krynickim, Dyrektorem Komunikacji w Samsung Electronics Polska.
Pandemiczna przeprowadzka większości firm do świata online sprawiła, że w biznesie częściej niż zwykle pojawia się słowo „lejek”. W ogłoszeniach o pracę w oczekiwaniach widnieje fraza: „dobrze wiesz, czym jest lejek marketingowy”. Zespół handlowy walczy o skuteczny „lejek sprzedażowy”. PR-owiec zaś wymyśla dobre copy, żeby wpłynąć na „lejek konwersji”. O co zatem chodzi z tymi lejkami?
Czy personalizacja zawsze ma sens? Czy marketerzy umieją to robić, a może tylko nieudolnie próbują? A może to jedynie przejaw naszej hipokryzji?
Czy prawda jest tylko jedna? Czym różni się prawda od faktów? I dlaczego odkrywanie „naszej prawdy” jest takie ważne w marketingu? – na te pytania odpowiada Julia Izmałkowa, wybitna psycholożka, badaczka, założycielka i CEO Izmałkowa Consulting.
Tym razem postanowiliśmy popatrzeć z Wami w przyszłość. Przyszłość zapewne inną niż ta, którą znaliśmy do tej pory. Minione miesiące były dla nas wszystkich ogromnym wyzwaniem. Co zmieniły? Czego nas nauczyły? O co jesteśmy dziś mądrzejsi? Naszym gościem specjalnym była osoba, która bada trendy i z przenikliwością patrzy w przyszłość od lat – Natalia Hatalska, CEO infuture.institute. Wspólnie staraliśmy się ocenić, na ile prognozy sprzed roku wytrzymały starcie…