Wspieramy organizacje w ich dalszym rozwoju!

Audyty i projekty szkoleniowe: długoterminowe, inspiracyjne spotkania i Programy CIM.
projekty szkoleniowe questus

Szkolenia dla firm „szyte na miarę”

Projekty szkoleniowo-rozwojowe są jedną z najbardziej znanych metod budowania i rozwoju kompetencji pracowników. Mimo powszechności tej metody, często może ona budzić rozczarowanie. Jako alternatywę proponujemy zatem rozwiązania wynikające ze strategicznej analizy organizacji.

Dlatego też staramy się, aby realizowane programy po pierwsze oparte były na:

  • analizie wyzwań przed jakimi stoi organizacja,
  • strategicznych dylematów z jakimi się mierzy,
  • w efekcie kluczowych, niezbędnych kompetencji.

Na tej podstawie projektowany jest program rozwojowy, który integrowany jest z obowiązkami i zadaniami, przed jakimi stają Uczestnicy w swojej codziennej pracy. Ocena zaś obejmuje także identyfikację redukcji luk kompetencyjnych. Całość budowana jest w oparciu o sprawdzoną w praktyce metodykę czterolistnej koniczyny.

Firmy, które nam zaufały:

Projekty długoterminowe - kompleksowy rozwój organizacji

Projekty długoterminowe opierają się na programach certyfikacji The Chartered Institute of Marketing z uwzględnieniem profilu działalności firmy klienta.

Dedykowane są firmom działającym na rynku polskim, a także międzynarodowym. Projekty realizowane są:

  • zarówno na poziomie podstawowym wiedzy (Certificate in Professional Marketing),
  • jak i zaawansowanym (Diploma in Professional Marketing oraz Digital Diploma in Professional Marketing).

Po ukończeniu programu uczestnicy mogą podejść do egzaminów CIM, które skutkują otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu.

Programy długoterminowe oparte o programy The Chartered Institute of Marketing - Guestus Warszawa
Krótkoterminowe szkolenia dla firm w wybranym obszarze tematycznym - Questus

Projekty krótkoterminowe - szkolenia w wybranym obszarze tematycznym

Projekty rozwojowe krótkoterminowe opierają się na realizacji uzgodnionego programu rozwojowego; zwykle obejmuje od 4 do 6 dni szkoleniowych.

Przykładowe tematy to:

  • Customer Insights
  • Strategia marki
  • Pomiar efektywności działań rynkowych
  • Social media
  • Design thinking
  • Value Proposition Design
  • Badania etnograficzne
  • Kreatywność w marketingu
  • Inne

Projekty inspiracyjno-innowacyjne - wdrażanie idei w tryby organizacji

Projekty inspiracyjno-innowacyjne opierają się na realizacji spotkań inspiracyjnych raz na 1-2 miesiące. Tematyka obejmuje zarówno istotne problemy, jak i nowe koncepcje, metody itp.

Przykładowe tematy to:

  • Lean management
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Branding emocjonalny
  • Lovemarks
  • Crowdsourcing
  • Content marketing
  • Psychologia sprzedaży
  • Storytelling
questus łódź szkolenia inspiracyjno-inowacyjne dla firm

Chcesz, abyśmy zaproponowali projekt szkoleniowy dla Twojej organizacji?

Chętnie skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zbudujemy szkolenie, które w największym stopniu będzie odpowiadać potrzebom Twojej firmy.
donata wilczewska

Donata Wilczewska

Business Development Manager

Napisz do nas: