Konsultanci

Poniżej prezentujemy sylwetki trenerów i ekspertów, z którymi współpracujemy najczęściej podczas projektów szkoleniowo-rozwojowych dla firm i organizacji.

Michał Dziekoński

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (2000-2013). Obecnie pełni role Interim Managera w Opinionie – jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.

Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, The Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem.

Jest trenerem CIM, twórcą planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Współautor książek: Wskaźniki marketingowe, E-marketing i Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy oraz autor wielu publikacji. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych, prowadzi także m.in. 50-godzinny anglojęzyczny moduł Business Games na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Fascynują go nowe obszary wykorzystania narzędzi marketingu off-line i on-line, jest pomysłodawcą i jednym z głównych prowadzących na studiach podyplomowych Menedżer Sprzedaży B2B. Blisko współpracuje z firmami z szeroko rozumianego sektora IT i elektrotechnicznego, prowadząc projekty szkoleniowe m.in. dla osób z takich firm jak: HP, IBM, Microsoft, Sharp, NASK, Bosch, Alstom, Olympus, Sygnity i wielu innych.

dr hab. Robert Kozielski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadający prestiżowy tytuł Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego (Katedra Marketingu) oraz wykładowca na studiach Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z Univeristy of Illinois.

Specjalista w dziedzinie działalności marketingowej firm, analizy i planowania marketingowych strategii rozwoju oraz działań reklamowych. W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Jest także współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o. o., która zajmuje się działaniami badawczo-doradczymi prowadzonymi w oparciu o wykorzystanie informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji Happy Kids, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka.

Autor licznych publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności marketingowych, wydawanych w Polsce i za granicą – m.in. pod jego redakcją ukazała się książka Wskaźniki marketingowe czy uznana za najlepszą książkę ekonomiczną roku 2013 Biznes nowych możliwości.

Lech C. Król

O sobie mówi „reklamiarz”. Pracował w Leo Burnett Warszawa, DMB&B Warszawa, McCann-Erickson, EURO RSCS Warsaw i Radiu Zet. Otrzymał dziesiątki nagród na festiwalach krajowych i zagranicznych, w tym pierwszego dla Polski srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

Za najlepsze swoje prace uważa kampanie wprowadzające na rynek marki Łaciate i Millennium, a także kampanię proszku Vizir „Białe na białym”. W ciągu swojej ponad dziesięcioletniej pracy trenerskiej prowadził między innymi zajęcia dla Agros Nova, Bertelsmann Media, Danone Polska, Hewlett Packard, Inteligo, Kompania Piwowarska, Maspex mBank, Polpharma, PGNiG, PZU, PZU Życie, Raben Group, Soraya, Super Media, Terrazyt, Unilever Polska, Volkswagen Bank Polska S.A. Obecnie prowadzi własną agencję reklamową Adwertajzing.

Agata Mardosz

Agata Mardosz jest trenerem i tutorem egzaminacyjnym programów szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing (CIM), realizowanych w Polsce przez questus. Specjalizuje się w tematach takich jak: branding, komunikacja, PR i CSR, prowadzi także warsztaty w obszarze autoprezentacji, wystąpień przed kamerą czy doskonalenia warsztatu językowego i komunikacji biznesowej.

W swojej pracy jako trener wykorzystuje doświadczenie, jakie zebrała w pracy w różnych obszarach: od dziennikarstwa, przez PR, marketing po zarządzanie projektami edukacyjnymi i rozwojowymi. Wszystkie te dziedziny łączy jeden temat, który zawsze pozostawał główną osią jej zainteresowań: komunikacja. Z wykształcenia jest dziennikarką (UJ) i psychologiem (SWPS), posiada też dyplom Professional Diploma in Marketing CIM.

Doświadczenie dziennikarskie zdobywała w redakcjach prasowych (Gazeta Wyborcza), radiowych (Radio Akademickie Kraków), ale przede wszystkim w telewizji. Przez kilka lat związana była z TVP Info i TVP Kraków, gdzie pracowała jako wydawca i reporter.

Od 2010 roku pracowała jako PR-owiec, a następnie dyrektor działu PR-u i marketingu w Stowarzyszeniu Wiosna. Zrealizowała m. in. kampanię Szlachetnej Paczki z udziałem zawodników Realu Madryt, uhonorowaną tytułem Kampanii Społecznej Roku 2010.

Od 2013 roku jest związana z firmą questus – Akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnym londyńskiego The Chartered Institute of Marketing w Polsce. Poza uczestnictwem w projektach szkoleniowo-rozwojowych, zajmuje się tworzeniem profesjonalnych narzędzi edukacji biznesowej. Gościnnie prowadzi zajęcia m. in. na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Łódzkim i Uniwersytecie Papieskim w Krakowie. Od 2014 roku współpracuje też w zakresie promocji z kancelarią zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Jako wolny strzelec wciąż publikuje swoje teksty w prasie.

dr Katarzyna Nizińska

Coach, ekspert HR, trener biznesu i rozwoju osobistego. Trener w zakresie tzw. "miękkiego zarządzania": przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji.

Praktyk biznesu. Obecnie HR Menedżer w Fundacji DKMS Polska Baza Dawców Komórek Macierzystych. Ostatnie 10 lat pracowała na stanowiskach kierowniczych, m. in. jako Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju w Coca Cola HBC Polska (2004 – 2009) oraz Menedżer Szkoleń i Rozwoju w Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia (2010 – 2013). Posiada 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz rozwojem pracowników, handlowców oraz kadry kierowniczej. W latach 2000-2004 była Dyrektorem Programowym w firmie szkoleniowo-doradczej Instytut Rozwoju Biznesu.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendystką uniwersytetów Carleton w Ottawie, Concordia w Montrealu (Kanada), Wirtschaftsuniversität w Wiedniu oraz IESE w Barcelonie. Od 1999 roku współpracuje z brytyjskim The Chartered Institute of Marketing. Od 2002 roku prowadzi szkolenia Certificate in Marketing i Diploma in Marketing w zakresie zarządzania zespołem i przywództwa.

Jest też certyfikowanym coachem biznesu Velocity, prowadzenia coachingu metodą 4S – certyfikacja z Szwajcarii w 2012 roku. Posiada certyfikaty upoważniające do pracy z narzędziami psychometrycznymi Saville Consulting Tools – Wave i Swift oraz Facet5. Jako coach i mentor prowadzi procesy coachingowe od 2006 roku zarówno dla Coachee z Polski jak i Europy Wschodniej, Grecji i Chile. (około 50 Coachee, 250 godzin biznesowego coachingu indywidualnego i około 300 grupowego.

dr Jacek Pogorzelski

Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, marki, komunikacji marketingowej oraz zarządzania doświadczeniem klienta. Doświadczony brand i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowych i międzynarodowych korporacji. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów Executive MBA oraz MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.

Autor książek Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki Wskaźniki marketingowe. Autor bloga o marketingu XXI wieku dostępnego pod adresem: www.jacekpogorzelski.pl.