Content manager w firmie questus oraz Community Manger w projekcie Alberty. Zaangażowany głównie w tworzenie i zarządzanie treścią, kampanie digital marketingowe, social media, analitykę internetową oraz zarządzanie platformami rozwojowymi. Współpracuje także przy rekrutacji na programy szkoleniowe prowadzone przez questus.
Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics i aktualnym doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował projekty m.in. dla Propharmy, OLX, Veolii, ASTORa czy Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.