Business Development Manager w questus – CIM Accredited Study & Exam Center – z dorobkiem ponad 20 zrealizowanych z sukcesem projektów różnego rodzaju. Twórca treści i narzędzi z obszaru wiedzy marketingowej.
W questusie odpowiada za relacje B2B oraz realizację projektów szkoleniowo-doradczych. Tworzy narzędzia do oceny wiedzy, prowadzi badania rozpoznawania potrzeb szkoleniowych oraz współprojektuje spersonalizowane programy marketingowe. Jest również tutorem egzaminacyjnym na średnio zaawansowanym kursie CIM – Applied Marketing. Współpracowała z takimi firmami jak: Polpharma, Bayer, ADAMA, Mylan, Orange, Propharma, VOX, Zentiva, Sephora, Tauron, Kompania Piwowarska, RTV EURO AGD, Adamed.
Odpowiada również za zarządzanie treścią i produkcją w kanale questus marketing podcast, pisze artykuły na questus BLOG oraz scenariusze dla kanału wiedzowego na YouTube – questus Polska.
Ukończyła Diploma in Professional Marketing – zaawansowany program CIM – oraz Studium Managerskie Zarządzanie Projektami (International Project Management Association). Posiada certyfikat Award in Applied Marketing (CIM) oraz tytuł Certified Project Management Associate (IPMA). Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją: branding, PR i promocja na Uniwersytecie Łódzkim.
W obszarze marketingu interesują ją przede wszystkim badania marketingowe, customer experience oraz branding. Wierzy w perfekcjonizm i uczenie się jako trwające przez całe życie procesy. W wolnym czasie lubi oglądać dobre filmy i grać na gitarze.