Warsztaty Strategiczne questus academy to organizowane co roku trzydniowe spotkania poświęcone aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Tym razem spotykamy się w dniach 21–23 listopada w Hotelu Brandt pod Warszawą.

 

W wydarzeniu wezmą udział profesjonalni, ale przede wszystkim pełni pasji, nowych pomysłów i entuzjazmu, marketerzy oraz managerowie z największych firm w kraju. To także okazja do spotkania absolwentów prestiżowych programów szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing.

 

TechHuman Design – możliwości czy zagrożenie?

Najważniejsza kompetencja oraz recepta na zdobycie przewagi na rynku to umiejętność wykorzystania nowych technologii. Wiedza o klientach i ich zachowaniach oraz możliwości, jakie dają nowe technologie w projektowaniu nowych firm, procesów, systemów, produktów, opakowań, form komunikacji itp. to klucz do sukcesu w szybko zmieniającym się świecie.

Jak wiedza o człowieku może być wykorzystywana do projektowania nowych rozwiązań? Czy relacje człowiek-maszyna to same korzyści czy także ryzyka, które winny być adresowane? Jak AR, VR, Blockchain, AI i inne mogą być utylizowane z korzyścią dla człowieka? Czy design to jedynie domena nielicznych artystów czy wymóg sukcesu w nowych czasach? O tym i o wielu innych zagadnieniach porozmawiamy już w listopadzie niekwestionowanymi autorytetami w swoich dziedzinach.

 

 

Kogo zaprosiliśmy?

W czwartek spotkamy się Lechem Królem (Bn$Q), który poruszy temat interfejsu rzeczywistości, a także Jowitą Michalską (Digital University), która opowie, jak przetrwać rewolucję cyfrową. Z kolei z dr. Maciejem Konopką (Brandy) zastanowimy się, czy i w jakim zakresie design może zmieniać współczesny krajobraz biznesu i świata, czy wzbudzający skrajne odczucia problem zużytych opakowań będzie rozwiązany oraz jak będzie wyglądał świat i biznes w epoce design 2.0.

W piątek Marek Staniszewski (Heuristica) poprowadzi warsztaty Insighty dla innowacji, które pozwolą poznać bliżej proces projektowania twórczych rozwiązań. Dzięki uczestnictwu w warsztatach dowiemy się w jaki sposób rekonstruować tzw. „insighty” niejawne, głęboko ukryte potrzeby, przekonania konsumenckie i motywy decyzyjne, które stanowią bazę dla tworzenia innowacyjnych produktów i usług.

Po obiedzie Artur Maciorowski (eCode) wskaże, jak technologia zmieni(a) naszą egzystencję. Następnie zaprasimy do dyskusji panelowej – Sukces w czasach humanizacji technologii, dominacji designu oraz pragnienia smart life, którą poprowadzi dr. hab. Robert Kozielski.

Punktem wyjścia dyskusji będą 10-minutowe prezentacje Magdaleny Kotlarczyk (Google) oraz Lecha Kaniuka (SunRoof, Lech Kaniuk Holding). Temat wiodący to rola technologii i człowieka, a w szczególności desingu w osiąganiu sukcesu na współczesnym rynku.

Piątkowe warsztaty zakończy Case Competition, w którym udział wezmą m.in. Barbara Topol, Joanna Chlebna (Viralab), Łukasz Plona (K2 Precise) czy Sebastian Żywiecki (VMS Media). To szczególna forma prezentacji, podczas której konkurować ze sobą będą innowacyjne rozwiązania ze sfery biznesu. Uczestnicy będą mieli do dyspozycji Kapitał Inwestycyjny, który przekarzą zgodnie z indywidualnymi preferencjami osobom reprezentującym rozwiązania.

Ostatniego dnia po śniadaniu Iza Murawska zaprosi nas na wykład:  Blockchain – ideologia czy technologia? Z kolei z dr. Jackiem Pogorzelskim (Primecode) zastanowimy się nad formułą oszustwa czyli czy marketing robi wodę z mózgu. Jacek poda przepis na to, jak oszukać wiele osób zarabiając przy tym ogromne pieniądze i pokaże, jak mechanizmy, które dobrze znamy w marketingu pomagają tworzyć wielkie iluzje.

Po przerwie kawowej Katarzyna Gawlik (Deloitte Digital CE) zabierze głos na temat uczłowieczonej technologii. Wskaże, jak projektować takie rozwiązania i jaką rolę mają dziś do odegrania w świecie technologii osoby o nietechnologicznych kompetencjach. Przyjrzymy się również spektakularnym sukcesom i porażkom, jakie obserwowaliśmy w ostatnich latach i nadamy im humanistyczny sens.

 

 

Coś na deser

W piątek zaprosimy uczestników Warsztatów na uroczystą kolację, podczas której wystąpi gość specjalny Daniel Spaleniak. 25-letni artysta oprócz tego, ze nagrywa płyty, tworzy również muzykę do największych seriali Netflixa i stacji telewizyjnej Hulu. Z pewnością opowie nam jak jego twórczość trafiła w ręce amerykańskich agentów muzycznych.

Poza tym czeka na Was niepowtarzalna atmosfera i wiele niespodzianek! Serdecznie zapraszamy, gwarantujemy, że nie będziecie żałować!

Miejsce warsztatów:

 

Brant Hotel & Events

Ul. Równa 20, Majdan 05-462 Wiązowna

Kontakt:

Anna Muskała

amuskala@questus.pl

601 052 704

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie nigdzie publikowany. * - pola wymagane

Dodaj komentarz