Przez ostatnie 16 lat z dumą wypuściliśmy w świat 44 grupy absolwentów Programu zaawansowanego akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM). Wielu z nich osiągnęło później duży sukces zawodowy, bądź to pnąc się po szczeblach korporacyjnej kariery, bądź zakładając własne biznesy. Obecnie kolejne dwie grupy zmierzają do końca Programu CIM. A my tymczasem nie mamy dość szerzenia wiedzy! Już 23 października startujemy z kolejną, 47. już edycją!
Program zaawansowany CIM – struktura programu
Program składa się aż z 6 modułów, które dzielą się na ścieżkę strategiczną oraz digitalową. Wielu uczestników decyduje się jednak na wariant łączony, realizując obie specjalizacje oferowane w ramach programu.
Marketing & Digital Strategy – o czym dowiecie się na module?
Program CIM otwiera moduł Marketing & Digital Strategy, czyli blok, na którym rozmawiamy o zmianach w środowisku biznesowym i marketingowym, rynkowych wyzwaniach i… oczywiście strategii. Omawiamy wiele przydatnych narzędzi, koncepcji, metod pozwalających wypracować strategię rynkową, marketingową i digitalową na miarę XXI wieku. Ponadto, poruszamy temat współczesnego zarządzania marketingowego i projektowania propozycji wartości dla klienta.
Digital Customer Experience – z czego składa się moduł?
Kolejny moduł to Digital Customer Experience, czyli doświadczenia klientów w Internecie. Na moduł składają się trzy zasadnicze części:
- Zachowania konsumentów w środowisku digitalowym
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Selekcja kanałów digitalowych i content management
Resource Management, czyli efektywne wykorzystywanie zasobów
Trzeci moduł stanowi Resource Management, na którym ćwiczymy zarządzanie zasobami w trzech wymiarach
- Zarządzanie ludźmi
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie informacją marketingową i prowadzenie badań
Z kolei na module Innovation in Marketing przybliżamy naszym studentom metody i koncepcje, takie jak design thinking czy lean startup. Rozmawiamy również o kulturze innowacji w organizacji i jej znaczeniu w budowaniu efektywnego biznesu we współczesnym, dysruptywnym świecie.
Managing Brands, czyli wszystko o marce
Przedostatni moduł to Managing Brands, czyli jakże ważny w marketingu branding. W ramach tego bloku uczestnicy zdobywają wiedzę z obszarów:
- Strategii marki
- Zarządzania marką
- Pomiaru marki
Digital Optimisation – pomiar digital marketingu i nie tylko!
I wreszcie, ostatni moduł to Digital Optimisation, na którym omawiamy sposoby, metody i narzędzia mierzenia działań digitalowych, badamy efektywność kanałów, rozmawiamy o online’owych społecznościach i poprawie współczynnika konwersji.
Kto poprowadzi zajęcia w ramach 47. edycji?
Na zajęciach uczestnicy spotkają się wyłącznie z trenerami-praktykami z bogatym zapleczem wiedzowym oraz nie mniej imponującym doświadczeniem marketingowym. Wśród prowadzących zajęcia znajdziemy m.in. następujące osoby:
- Robert Kozielski
- dr Jacek Pogorzelski
- Artur Maciorowski
- Beata Michalska-Dominiak
- Arkadiusz Wódkowski
- Tadeusz Żórawski
- Wojciech Szymański
- Bartosz Janowicz
- dr Bartłomiej Kurzyk
Dołącz do studentów CIM!
Jeśli i Ty chcesz zdobyć międzynarodowy certyfikat CIM, nawiązać wartościowe relacje biznesowe i, przede wszystkim, poszerzyć wiedzę i kompetencje, napisz do nas już dziś!
Na Twoje pytania i zgłoszenie na Program CIM czeka:
Ania Muskała
mobile: +48 601 052 704
mail: amuskala@questus.pl
Do zobaczenia 23 października w Warszawie!