marketing excellence program

 

Nasza wielka, międzynarodowa przygoda dobiega końca… Będziemy niezwykle tęsknić za uczestnikami Marketing Excellence Program by Polpharma, którzy w grupie 24 osób mierzyli się z programem Diploma in Professional Marketing i trudem zdawania egzaminów CIM na poziomie zaawansowanym.

 

szkolenie

 

Gdzie byliśmy?

Pierwsza sesja miała miejsce w Warszawie w czerwcu 2018 r. Podczas niej zmierzyliśmy się z modułem Strategic Marketing. Program cieszył się tak dużą popularnością, że kilka osób zdecydowało się do niego dołączyć. Dlatego też, we wrześniu polecieliśmy aż do Moskwy, gdzie zorganizowaliśmy dodatkową sesję dla nowych uczestników.

W październiku 2018 r. odbyła się kolejna sesja – Mastering Metrics – w niesamowitym Tbilisi. Poza zdobywaniem wiedzy ze wskaźników, badań i researchu oraz przygotowań do egzaminów CIM, zwiedzaliśmy piękną stolice Gruzji, podziwiając malownicze widoki.

 

Almaty. Tam odbyła się trzecia sesja – Digital Strategy. W lutym 2019 r. w byłej stolicy Kazachstanu poznawaliśmy najnowsze trendy cyfrowego świata i kreowaliśmy strategie digitalowe. Nie zabrakło też okazji do szusowania po kazachskim stoku i smakowania regionalnej kuchni.

Czwarta sesja – Driving Innovation – odbyła się w Warszawie w dniach 13-18 maja 2019. Z przykrością przychodzi nam zaakceptować, że było to ostatnie spotkanie w ramach Marketing Excellence Program.

 

marketplace

 

Co razem przeżyliśmy?

Poza szeroką dawką wiedzy, przygotowaniami do egzaminów (co niewątpliwie wymagało poświecenia sporej ilości czasu) czy zwiedzaniem absolutnie wspaniałych miejsc, nie zabrakło również czynnika integracyjnego. Z przyjemnością obserwowaliśmy, jak uczestnicy z różnych zakątków świata zaczynają razem pracować, dzielić się doświadczeniem i pomysłami, nawiązując przy tym nowe przyjaźnie.

W programie bowiem wzięli udział uczestnicy z Polski, Rosji, Kazachstanu, Uzbekistanu i Ukrainy, których zrzesza grupa Polpharma.

 

Jak zakończyliśmy?

W ostatni dzień sesji (sobota) nie obyło się bez licznych uścisków połączonych z nadzieją, że jeszcze się spotkamy. J Oficjalne zakończenie miało miejsce w czwartek podczas uroczystej okazji, na której Robert Kozielski wraz z inicjatorem projektu – Ireneuszem Martyniukiem – podsumowali cały program i rozdali uczestnikom dyplomy ukończenia.

 

 

Natomiast w piątek nagrodziliśmy dwie zwycięskie drużyny, które z wytrwałością i determinacją walczyły w biznesowej grze symulacyjnej Marketplace.  Bitwę na wirtualnym rynku uczestnicy prowadzili przez cały czas trwania programu – od pierwszej sesji.

Potencjał na kontynuowanie naszej wspólnej przygody jest spory. Mamy więc głęboką nadzieję, że jeszcze się spotkamy. 😉

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie nigdzie publikowany. * - pola wymagane

Dodaj komentarz