Kurs Applied Marketing to jedyna możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu The Chartered Institute of Marketing (CIM) w pełni online. O ile bowiem sam kurs odbywał się do tej pory online, sam egzamin był przeprowadzany stacjonarnie. Jednak tymczasowe egzaminowanie online wprowadzone na czas pandemii zostało niedawno ogłoszone przez CIM jako rozwiązanie na stałe. Z korzyścią i wygodą dla Uczestników!

 


Studiowanie online, czyli jakie?

Applied Marketing to kurs odbywający się w pełni online oparty na idei self-paced studying. Składa się on z 6 sesji, z których każda zawiera materiały w postaci:

  • video,
  • prezentacji,
  • transkrypcji,
  • podcastu.

Każda partia materiału kończy się quizem sprawdzającym zdobytą wiedzę. A zatem, student może wybrać nie tylko czas i miejsce nauki, ale również formę, w jakiej preferuje przyswajanie materiałów.

Ponadto, na platformie rekomendujemy także dodatkowe zasoby do przeczytania lub obejrzenia. Wyposażamy uczestników również w podręcznik (ten akurat w wersji papierowej) oraz oferujemy 4 egzaminy próbne, które ostatecznie weryfikują gotowość do przystąpienia do egzaminu CIM.

 

Czy Applied Marketing jest dla Ciebie?

Jeśli pracujesz na stanowisku juniorskim lub asystenckim lub też marzysz o karierze zawodowej w marketingu, ale brakuje Ci odpowiednich kwalifikacji, ten kurs jest idealny dla Ciebie. Applied Marketing to poziom średnio zaawansowany, jednak sprawdzi się również dla początkujących.

Poruszana na kursie tematyka obejmuje następujące zagadnienia:

applied marketing kurs online

 

Applied Marketing – egzamin CIM

Egzamin „Applied Marketing” składa się z czterech sekcji pytań jedno- i wielokrotnego wyboru. Weryfikowana jest w nich zarówno wiedza teoretyczna, jak i zdolność studenta do wykorzystania teorii w realnych przypadkach biznesowych (np. w pytaniach do mini case study).

Do tej pory sam egzamin odbywał się w formie stacjonarnej na przygotowanych przez CIM papierowych arkuszach. Prowadziliśmy go trzy razy w roku, w Warszawie. Jednak od teraz, forma egzaminowania będzie wyglądała nieco inaczej. Rozwiązanie zaaplikowane na czas pandemii stanie się bowiem permanentną procedurą. W jej ramach student ma do wyboru dwie opcje:

  • Pierwsza opcja to podejście do egzaminu w centrum egzaminacyjnym. W tym przypadku egzamin odbywa się online, ale w biurze questusa, w Łodzi przy pełnym wsparciu ze strony centrum egzaminacyjnego. W takiej formie egzamin będzie prowadzony w grupie max. 10 osób.
  • Druga opcja to tzw. „remote proctoring”, czyli podejście do egzaminu w wybranym miejscu i czasie. Jest to forma w pełni zdalna, która wymaga od studenta włączenia na czas egzaminu kamerki internetowej i mikrofonu. W przypadku wybrania tej formy, student musi sam zadbać o zapis na egzamin (czyli wybranie pasującej mu daty i zgłoszenie jej do CIM-u). Wiąże się ona również z dodatkową opłatą w wysokości 280 PLN.

Egzaminy CIM odbywają się w ramach trzech sesji egzaminacyjnych w roku: April, July i December. Terminów egzaminacyjnych w ramach każdej sesji będzie kilka, ponadto student może również sam proponować dogodny dla siebie dzień, w którym chciałbym podejść do egzaminu – oczywiście należy to zgłosić z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Jak zapisać się na kurs?

Zapisu dokonać można w dowolnym momencie ze względu na formę e-learningową. Jeśli chcesz do nas dołączyć, koniecznie skontaktuj się z naszym Project Managerem! 🙂 Na Twoje zgłoszenie czeka:

Donata Wilczewska
mail: dwilczewska@questus.pl
mobile: 691-366-116

 

   

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie nigdzie publikowany. * - pola wymagane

Dodaj komentarz